SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mikołaj Kirschke i Piotr Zabłocki odchodzą z „Logo”. „Szukamy wyzwań poza firmą”

Redaktor naczelny miesięcznika „Logo” Mikołaj Kirschke oraz jego zastępca Piotr Zabłocki odchodzą z Agory - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To nasza decyzja, zbiegła się ze zwolnieniami grupowymi w Agorze - wyjaśnia nam Kirschke.

Informację o odejściu Kirschke i Zabłockiego potwierdziło dla Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Agory. Obecnie pracują oni nad styczniowym wydaniem miesięcznika. W tej chwili nie wiadomo, kto ich zastąpi, ponieważ Agora wciąż prowadzi rekrutację na stanowiska redaktora naczelnego i wicenaczelnego „Loga”.

- Decyzja moja i Piotra Zabłockiego zbiegła się ze zwolnieniami grupowymi w Agorze i zmianami struktury w pionie Czasopisma Agory, ale jest ona podyktowana jedynie tym, że po wielu latach pracy szukamy nowych wyzwań poza firmą - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Mikołaj Kirschke.

Mikołaj Kirschke z „Logo” związany jest od 2006 roku, od lutego 2012 roku kierował redakcją miesięcznika. Wcześniej zajmował stanowisko zastępcy naczelnego magazynu. W przeszłości pracował w poznańskim oddziale „Gazety Wyborczej”, w Instytucie Adama Mickiewicza oraz w telewizji WTK w Poznaniu.

Piotr Zabłocki wicenaczelnym „Logo” był od kwietnia 2013 roku, a z redakcją pisma związał się dwa lata wcześniej. W przeszłości kierował redakcją magazynu „Galeria” (również Agora), a w latach 2004-2009 pracował w „Fakcie”, m.in. jako zastępca kierownika działu polityka.

Wydawcą miesięcznika „Logo” od 1 listopada br. jest Piotr Hendel, który wcześniej zajmował się tytułami „Cztery Kąty”, „Dom&Wnętrze”, „Magnolia” oraz „Ładny Dom”.

- Nie planujemy żadnych innych zmian dotyczących tego tytułu - ani zaprzestania jego wydawania, ani zmiany cyklu wydawniczego - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Piotr Hendel, wydawca „Loga”.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Logo” w sierpniu br. wyniosła 20 417 egz.

Dołącz do dyskusji: Mikołaj Kirschke i Piotr Zabłocki odchodzą z „Logo”. „Szukamy wyzwań poza firmą”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pytek
O ile spadła sprzedaż Logo w ostatnich latach? Stwierdzenie "Szukamy wyzwań poza firmą” oznacza, że są na rynku jeszcze jakieś gazety, których sprzedaż można zmniejszyć?
0 0
odpowiedź
User
Ryza
czy oni są parą? razem odchodzą, ten jeden tłumaczy jakie mają obaj plany na przyszłość, dziwne ;)
0 0
odpowiedź
User
No to kogo obstawiacie?
Kto jest wśród kandydatów na naczelnego Logo?
0 0
odpowiedź