SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięcznik "Świat Kobiety" z nowymi działami i zmienioną szatą graficzną

Od 5 stycznia br. będzie można kupić nowe wydanie miesięcznika "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer), które ukaże się ze sporymi zmianami. Redakcja zmieniła szatę graficzną, układ i sposób prezentowania treści, pojawiły się nowe działy i rubryki.

W lutowym numerze pojawi się felieton „Od serca”, w którym co miesiąc inna zaproszona przez redakcję autorka (ekspertka, pisarka, dziennikarka, blogerka) będzie poruszała inspirujący i dodający otuchy temat. W tym numerze pisarka Małgorzata Kalicińska opowiada o tym, że na prawdziwą miłość nigdy nie jest za późno. Nowym działem jest także „Smacznie i zdrowo!”, w którym o zdrowszemu odżywianiu i żywności pisze Katarzyna Bosacka.  

Nowymi rubrykami o modzie są: „Jak to nosić” dla pań plus size oraz „Modowe dylematy”, w której stylista doradzi w zakresie wyboru produktów najlepszej jakości i ceny oraz dopasowania ich do sylwetki i posiadanej garderoby.

W dziale Uroda pojawiła się natomiast rubryka konsumencka „Dobry wybór”, w której oceniane będą kosmetyki i rubryka poświęcona kosmetykom naturalnym.

Nowością w dziale Zdrowie będzie „O tym się mówi” o aktualnych, budzących wątpliwości tematach  - w tym numerze redakcja skupia się na powikłaniach po Covid-19. W „Domowej klinice” lekarze i specjaliści odpowiadając na listy będą radzić, jak poradzić sobie w sytuacji utrudnionego dostępu do opieki medycznej.

Dział Kuchnia został uzupełniony rubryką „Gotuj raz na 4 dni”, a dział Psychologia - „Liczy się rodzina”. W numerze można także znaleźć 10-stronicowy poradnik dla domu, a bohaterką okładki lutowego wydania jest aktorka Małgorzata Ostrowska-Królikowska.

Zmiany w wyglądzie i zawartości pisma wspiera kampania reklamowa obejmująca radio RMF FM, social media i magazyny Wydawnictwa Bauer m. in. „Chwila dla ciebie”, „Życie na gorąco”, „Kobieta i życie”, „Poradnik 50+”, „Przyjaciółka” oraz czasopisma telewizyjne.

Redakcja informuje, że zmiany „uwzględniają inne zachowania i nowe potrzeby kobiet rozpoznane w trakcie badań przeprowadzonych wśród czytelniczek prasy poradnikowej i rozrywkowej w nowej, pandemicznej rzeczywistości”.

Wydanie lutowe "Świat Kobiety" w wersji podstawowej kosztuje 1,99 zł, a z książką kulinarną - 5,99 zł. Nakład wynosi 228 tys. egz.

Jak wynika z danych ZKDP, we wrześniu 2020 roku sprzedaż ogółem "Świata Kobiety" wyniosła 143 tys. egz. (spadek o 24 proc. względem września 2019 roku).

Dołącz do dyskusji: Miesięcznik "Świat Kobiety" z nowymi działami i zmienioną szatą graficzną

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zuza
Oglądałam w sklepie, Świat Kobiety obniża loty i już nie jest poradnikiem lux. Robią konkurencję swojej Kobiecie i Życie....
0 0
odpowiedź
User
Antosia
A mnie się bardzo podoba, jest mi do niego bliżej, nigdy Świat Kobiety nie aspirował, by być poradnikiem lux. Zresztą, co to znaczy lux. Zejdźmy na ziemię, mamy pandemię, padają firmy, ludzie tracą pracy i chcą po prostu sobie poczytać. A konkurencja zawsze była - taka lub siaka. Brawo redakcja!
0 0
odpowiedź
User
Fotoedytor
Dział makulatura wzbogaci sie o nowe dostawy
0 0
odpowiedź