SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miesięcznik „Magazyn Wałcz” zastępuje kwartalniki „MotoMagazyn”, „ModnyMagazyn” i „WyBudujeMy”

Na rynku ukazał się pierwszy numer miesięcznika „Magazyn Wałcz” (Agencja 3 Głowy Prodakszyn) - czasopisma powstałego w miejsce trzech kwartalników lokalnych. Na razie jest dostępne wyłącznie w powiecie wałeckim, lecz wydawca zapowiada rozszerzenie zasięgu na całą Polskę.

Firma 3 Głowy Prodakszyn od 2016 roku wydawała trzy kwartalniki: „MotoMagazyn”, „ModnyMagazyn” i „WyBudujeMy”. Pisma te powiązane były z tematycznymi serwisami tego wydawcy.

- Uznaliśmy jednak, że ukazywanie się raz na kwartał to zbyt rzadko, aby być zapamiętanym na lokalnym rynku, dlatego skupiliśmy wszystkie tematyki z kwartalników w jednym miesięczniku. Mocno rozwinęliśmy też dystrybucję: spora część nakładu wysyłana jest do lokalnych przedsiębiorców i osób, które wyraziły zainteresowanie prenumeratą. Dzięki temu zabiegowi czasopismo stało się bardziej dostępne, a skuteczność reklamy znacząco się zwiększyła. Gdy uda nam się ekspansja na kolejne obszary, nasi reklamodawcy będą mogli skuteczniej targetować swoja ofertę: albo we wszystkich naszych mutacjach powiatowych, albo w wybranych przez siebie powiatach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Kurzyna z 3 Głowy Prodakszyn.

Nowy miesięcznik - według zapowiedzi - do 2019 roku ma objąć swoim zasięgiem całą Polskę. W pierwszym kwartale 2018 roku ukazać się mają „Magazyn Piła” i „Magazyn Złotów”. - W każdym z powiatów „Magazyn” ma wyglądać niemal tak samo, łącznie z okładką i treścią. Różnica ma obejmować głównie reklamy, teksty content oraz kilka stron poświęconych lokalnym tematom, do czego mają być angażowani regionaliści z konkretnych miast, w których ukaże się periodyk - opisuje Piotr Kurzyna.

Pierwszy numer pisma ukazał się w grudniu br. w nakładzie 1500 egzemplarzy. - W kolejnych regionach nakład sukcesywnie będzie powiększany - informuje Wirtualnemedia.pl Mateusz Urbanowski z 3 Głowy Prodakszyn.  Zespół redakcyjny liczy 5 osób, ale redakcja stawia na współpracowników. - W Wałczu zaczynamy od sześciu współpracowników i zamierzamy sukcesywnie oferować możliwość współpracy kolejnym - zapowiada Urbanowski. Na łamach miesięcznika publikuje m.in. poseł PO Paweł Suski.

Dystrybucja opiera się na punktach prasowych i prenumeracie. Cena pisma wynosi 1,99 zł.

Dołącz do dyskusji: Miesięcznik „Magazyn Wałcz” zastępuje kwartalniki „MotoMagazyn”, „ModnyMagazyn” i „WyBudujeMy”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
excalibur
Na rynku jest sporo regionalnych gazet bezpłatnych (Tętno regionu, Na głos, Fakty Piła ...i in.), że sukces Magazynu Piła jest wątpliwy. No ale kto wie ? Sukcesów życzę
0 0
odpowiedź
User
Marcin
Koniecznie piosnkę promocyjną niech zaśpiewa wybitna powiatowa gwiazda Naczk. Sukces murowany (zupełnie jak wtedy, kiedy śpiewała wielki gminny przebój "Stokłosa do senatu".
0 0
odpowiedź
User
Pawło
Proponuję małą midyfikację: Magazyn WALCZ!
i dobra sprzedaż, w tych czasach, murowana!
0 0
odpowiedź