SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Między kuchnią a salonem” przegrywa z programami TVP

Nowy, popołudniowy show TVN „Między kuchnią a salonem” ogląda niewielu widzów.  Po sześciu tygodniach emisji średnia oglądalność programu wyniosła 544 tys. osób.

Program „Między kuchnią a salonem” zapewnia TVN średnio 9,41 proc. udziału w grupie 4+ oraz 11,58 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie odpowiednio 12,94 proc. i 14,92 proc. udziału (791 tys. widzów) -  pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

 

DATA AMR SHR% SHR%
04-10-2010 656709 12,99% 16,82%
05-10-2010 522133 9,69% 12,13%
06-10-2010 396460 8,10% 9,53%
07-10-2010 419713 8,19% 9,22%
08-10-2010 516990 9,81% 11,72%
Tydzień 1 503550 9,78% 11,91%
11-10-2010 390197 7,95% 8,92%
12-10-2010 490823 8,73% 10,11%
13-10-2010 456872 7,98% 9,14%
14-10-2010 451914 8,31% 8,02%
15-10-2010 577993 10,15% 13,03%
Tydzień 2 473585 8,64% 9,93%
18-10-2010 543674 9,68% 13,70%
19-10-2010 461816 7,60% 10,09%
20-10-2010 603974 10,15% 10,63%
21-10-2010 516434 8,19% 9,44%
22-10-2010 626344 11,07% 16,36%
Tydzień 3 550472 9,29% 11,97%
25-10-2010 675158 11,64% 14,81%
26-10-2010 505352 8,26% 9,43%
27-10-2010 570355 10,42% 13,66%
28-10-2010 520295 8,77% 10,07%
29-10-2010 484704 9,66% 13,00%
Tydzień 4 550783 9,72% 12,13%
02-11-2010 413736 6,87% 9,04%
03-11-2010 579422 9,33% 11,32%
04-11-2010 650615 9,87% 12,79%
05-11-2010 557952 9,12% 13,05%
Tydzień 5 549835 8,82% 11,52%
08-11-2010 658653 9,65% 11,77%
09-11-2010 692566 11,61% 13,01%
10-11-2010 500799 8,24% 8,66%
12-11-2010 783681 11,05% 13,91%
Tydzień 6 660126 10,17% 12,03%
średnio 544060 9,41% 11,58%
2009 791577 12,94% 14,92%


TVN w trakcie emisji „Między kuchnią a salonem” zajmuje trzecią pozycję za TVP1 i TVP2. Kanał nieznacznie wyprzedza Polsat. 

Data AMR SHR%
TVP2 1252635 21,53%
TVP2 819241 14,08%
TVN 544060 9,41%
POLSAT 499492 8,58%


Magazyn chętniej oglądają kobiety, osoby między 25 a 29 rokiem życia oraz po 50 roku życia. Legitymują się one przeważnie wykształceniem podstawowym. 

Między kuchnią a salonem ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 30,26% 63
  Kobiety 69,74% 134
Wiek  4-9 3,42% 57
   10-15 4,47% 64
  16 - 19 4,28% 74
  20 - 24 6,03% 74
  25 - 29 10,53% 119
  30 - 34 7,16% 88
  35 - 39 6,58% 93
  40 - 44 4,72% 73
  45 - 49 6,92% 97
  50 - 54 9,97% 121
  55 - 59 9,60% 127
  60+ 26,33% 135
Wlk. miasta Wieś 28,75% 74
  < 50 tys. 28,14% 117
  50-100 tys. 7,72% 90
  100-200 tys. 10,44% 131
  > 200 tys. 24,95% 122
Zawód Top management 5,04% 65
  Pracownicy średniego szczebla 13,97% 96
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 18,73% 93
  Emeryci 34,62% 139
  Inni 27,64% 85
Wykształcenie Podstawowe 48,67% 106
  Średnie 32,16% 109
  Wyższe 11,27% 99
  Inne 7,89% 61


“Między kuchnią a salonem” to popołudniowy magazyn, kierowany głównie do kobiet, w którym znaleźć można rozmowy z gośćmi, poświęcone lifestylowi, showbiznesu i szerokiemu poradnictwu. Talk-show realizowany jest z udziałem publiczności w obrotowym studiu z trzema planami. Program prowadzą na zmianę Dorota Deląg i Olga Kwiecińska.

Dołącz do dyskusji: „Między kuchnią a salonem” przegrywa z programami TVP

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
ten program i prowadzące kompromitują TVN
0 0
odpowiedź
User
jane
tego się nie da oglądać
0 0
odpowiedź
User
we
pomysł był fajny-ale wykonanie jak zwykle nie. Dwie krzyczace prowadzace to masakra
0 0
odpowiedź