SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Metamorfoza magazynu „Sukces”. Nowy układ działów i szata graficzna

Gremi Business Communication wprowadza zmiany w miesięczniku „Sukces”. Od wydania majowego, które ukaże się w piątek 17 kwietnia br., tytuł zyska zmienioną zawartość, nowy układ działów oraz odświeżoną szatę graficzną wraz z logo.

Zmieniony „Sukces” poświęcony będzie rozwojowi osobistemu. Ma być kierowany do  mężczyzn i kobiet, którzy uważają się za ludzi sukcesu lub aspirują do bycia nimi.

- Każde wydarzenie, zjawisko, trend pokazywać będzie przez pryzmat konkretnych bohaterów. Tego jak działają, co myślą, jak pracują. Będzie to pismo z pozytywnym podejściem do rzeczywistości  - zapowiada Cezary Szymanek, który na stanowisku redaktora naczelnego miesięcznika zastąpił Marcina Piaseckiego (więcej na ten temat).

„Sukces” teraz zaczynać się będzie od działu „Coś Na początek”, czyli przeglądu wydarzeń kulturalnych i rozmowów z ludźmi filmu, teatru, muzyki oraz literatury. Następnie będzie sekcja „Działam”, gdzie będą opisywani ludzie, którzy odnieśli sukces w różnych dziedzinach życia. Dział „Myślę” będzie poświęcony własnej karierze, podejściu do życia i sposobowi patrzenia na świat. W sekcji „Opowiadam” znajdą się reportaże, a w ostatnim dziale  „Żyję”  będą opisywane ludzkie pasje, podróże, modę, auta oraz kulinaria i gadżety.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wydawca nie odpowiedział wczoraj na nasze pytania, dotyczące tego, czy zmieni się objętość i nakład „Sukcesu”. Tytuł nadal kosztować będzie 9,90 zł.

Miesięcznik „Sukces” ukazuje się w Polsce od 25 lat, a w portfolio Grupy Gremi jest od kilku lat. Obecnie nie jest objęty kontrolą ZKDP.

Dołącz do dyskusji: Metamorfoza magazynu „Sukces”. Nowy układ działów i szata graficzna

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk
Czy to jest kładka tego Sukcesu, który ma mieć sukces? Już mnie powaliła. Byle dalej od kupna
0 0
odpowiedź
User
boss
Chyba przyoszczędzili na grafiku. Albo też chciał on oddać jak najlepiej istotę magazynu o niczym.
0 0
odpowiedź
User
prenumerator
Zapraszam do kiosku. Dawno takiej okładki nie było. Ten numer to naprawdę powiew świeżości nie tylko z zewnatrz ale i wewnątrz wydania.
0 0
odpowiedź