„Men’s Health” stracił najwięcej, ale pozostał liderem (dane pism męskich za listopad)
W listopadzie 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Men’s Health”. Tytuł ten jednak pozostał liderem sprzedaży w segmencie.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w listopadzie 2015 roku wyniosła 39 248 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 22,51 proc. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 4,23 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 33 218 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 21,63 proc. do 23 447 egz.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 18,07 proc. do 23 265 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie ub.r. poszedł w dół o 7,27 proc. do poziomu 21 134 egz.
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 142 |
39 248 |
39 248 |
98 000 |
50 648 |
50 648 |
Playboy |
67 000 |
33 218 |
33 218 |
70 000 |
34 685 |
34 685 |
Logo |
66 000 |
26 028 |
23 447 |
71 000 |
31 729 |
29 918 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
53 000 |
23 265 |
23 265 |
60 000 |
28 395 |
28 395 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
41 999 |
21 292 |
21 134 |
41 684 |
24 970 |
22 792 |
W porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy” - było to 8,28 proc.
Jedynym wzrostem, wynoszącym 7,55 proc., pochwalić się mogło „Logo”.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
listopad |
październik |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 142 |
39 248 |
39 248 |
98 475 |
42 637 |
42 637 |
Playboy |
67 000 |
33 218 |
33 218 |
68 000 |
36 416 |
36 216 |
Logo |
66 000 |
26 028 |
23 447 |
70 000 |
25 337 |
21 801 |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny |
53 000 |
23 265 |
23 265 |
53 000 |
25 123 |
25 059 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
41 999 |
21 292 |
21 134 |
41 003 |
21 749 |
21 359 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” stracił najwięcej, ale pozostał liderem (dane pism męskich za listopad)