SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich w I półroczu 2014

W I półroczu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

<!-- 1.6482s -->

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I półroczu 2014 roku wyniosła 58 544 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 2,33 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugim miejscu uplasował się „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 9,75 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 41 021 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,81 proc. do 30 184 egz.

Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 13,85 proc. do 26 055 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w I półroczu br. wyniosła 26 217 egz., po spadku o 8,10 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) zmalał o 6,43 proc. do poziomu 13 433 egz.

Wirtualnemedia.pl

I półrocze

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 409

58 544

58 544

97 943

57 210

57 210

Playboy

75 023

41 033

41 021

79 118

45 627

45 450

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

65 000

30 192

30 184

73 333

38 605

38 605

Logo

61 702

27 883

26 055

63 667

31 141

30 244

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

49 188

28 483

26 217

58 663

30 160

28 527

Sukces

28 513

18 068

13 433

36 055

15 667

14 356

 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich w I półroczu 2014

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
dla mnie Playboy i tak najlepszy :)
0 0
odpowiedź
User
Male
Na bezrybiu i rak ryba. Ale z ich obecnym poziomem, nawet internetowe badziewia lepsze. A cyce mam a darmo.
0 0
odpowiedź
User
do male
chyba swoje
0 0
odpowiedź