SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” na czele pism męskich (dane za 2014 rok)

W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

<!-- 1.6482s -->

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 58 367 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 2,25 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugim miejscu uplasował się „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 10,15 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 40 120 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 20,62 proc. do 30 252 egz.

Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 8,91 proc. do 27 552 egz.

Natomiast wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 25 249 egz., po spadku o 9,81 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) zmalał o 5,60 proc. do poziomu 13 472 egz.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 376

58 367

58 367

97 853

59 709

59 709

Playboy

73 349

40 128

40 120

77 745

44 771

44 653

CKM

63 440

30 368

30 252

72 222

38 112

38 112

Logo

62 912

29 471

27 552

64 056

32 066

30 246

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

48 014

27 487

25 249

55 327

30 066

27 994

Sukces

27 597

17 208

13 472

33 845

17 115

14 271


We wrześniu 2014 roku liderem wśród pism męskich również był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2013 roku zmniejszyła się o 14,19 proc. do 57 131 egz.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (37 158 egz.; spadek o 15,11 proc. - największy w zestawieniu), a na podium znalazło się jeszcze „CKM” (34 529 egz.; w dół o 9,68 proc.).

Natomiast jedyny wzrost odnotowało tutaj „Logo” - było to 12,96 proc. do 32 589 egz.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

98 380

57 131

57 131

97 020

66 576

66 576

Playboy

70 000

37 158

37 158

75 000

43 774

43 774

CKM

60 000

34 529

34 529

70 000

38 231

38 231

Logo

70 000

34 693

32 589

68 500

35 787

28 850

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

44 499

26 246

24 116

47 996

30 423

27 523

Sukces

24 631

14 424

13 374

38 780

30 330

14 173

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele pism męskich (dane za 2014 rok)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
nie sądziłem, że aż tylu panów kupuje takie pisma :)
0 0
odpowiedź
User
Analityk1
Czy pisma dla pszczelarzy i kolekcjonerów dzwonków rowerowych mają już wyższe nakłady, czy nadal trwa śmiertelny wyścig z pismami dla prawdziwych mężczyzn?
0 0
odpowiedź