„Men’s Health” na czele pism męskich (dane za 2014 rok)
W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 58 367 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 2,25 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugim miejscu uplasował się „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 10,15 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 40 120 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 20,62 proc. do 30 252 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 8,91 proc. do 27 552 egz.
Natomiast wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 25 249 egz., po spadku o 9,81 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) zmalał o 5,60 proc. do poziomu 13 472 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I-III kwartał |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 376 |
58 367 |
58 367 |
97 853 |
59 709 |
59 709 |
Playboy |
73 349 |
40 128 |
40 120 |
77 745 |
44 771 |
44 653 |
CKM |
63 440 |
30 368 |
30 252 |
72 222 |
38 112 |
38 112 |
Logo |
62 912 |
29 471 |
27 552 |
64 056 |
32 066 |
30 246 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
48 014 |
27 487 |
25 249 |
55 327 |
30 066 |
27 994 |
Sukces |
27 597 |
17 208 |
13 472 |
33 845 |
17 115 |
14 271 |
We wrześniu 2014 roku liderem wśród pism męskich również był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2013 roku zmniejszyła się o 14,19 proc. do 57 131 egz.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (37 158 egz.; spadek o 15,11 proc. - największy w zestawieniu), a na podium znalazło się jeszcze „CKM” (34 529 egz.; w dół o 9,68 proc.).
Natomiast jedyny wzrost odnotowało tutaj „Logo” - było to 12,96 proc. do 32 589 egz.
Wirtualnemedia.pl |
wrzesień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Men's Health Edycja Polska |
98 380 |
57 131 |
57 131 |
97 020 |
66 576 |
66 576 |
Playboy |
70 000 |
37 158 |
37 158 |
75 000 |
43 774 |
43 774 |
CKM |
60 000 |
34 529 |
34 529 |
70 000 |
38 231 |
38 231 |
Logo |
70 000 |
34 693 |
32 589 |
68 500 |
35 787 |
28 850 |
Wirtualnemedia.pl |
||||||
Forbes. Profit |
44 499 |
26 246 |
24 116 |
47 996 |
30 423 |
27 523 |
Sukces |
24 631 |
14 424 |
13 374 |
38 780 |
30 330 |
14 173 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” na czele pism męskich (dane za 2014 rok)