„Mamy Cię!” oglądało 1,8 mln widzów. Show przyniósł 24 mln zł z reklam
„Mamy Cię!” w wiosennym sezonie oglądało średnio 1,84 mln widzów. TVN w czasie emisji formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 23,6 mln zł.
Program „Mamy Cię!” na antenie TVN pokazywany był w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 1 marca do 24 maja 2015 roku (ostatni odcinek wyemitowano wyjątkowo o 21.00). Średnia oglądalność rozrywkowej produkcji wyniosła 1,84 mln osób, co przełożyło się na 10,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek formatu, który jednak nie konkurował z hitowym serialem TVP1 „Ranczo”. Zgromadził on przed telewizorami 3,16 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki produkcji
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
01-03-2015 |
19:59:41 |
3 157 593 |
18,10% |
08-03-2015 |
20:00:18 |
2 730 105 |
15,72% |
22-03-2015 |
20:00:55 |
2 127 896 |
11,99% |
W analogicznym okresie ub.r. TVN w niedziele po 20.00 gromadził o około 500 tys. widzów więcej niż wiosną br. Wówczas pokazywano serial „Lekarze”, który oglądało średnio 2,34 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 13,77 oraz 15,39 proc. Trzeba jednak zaznaczyć, że „Lekarze” kończyli się o 21.00, a „Mamy Cię” trwało do około 21.20 (zobacz te dane).
TVN w paśmie nadawania „Mamy Cię” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza lokata należała do TVP1 z udziałem na poziomie 26,94 proc., nadającej w tym czasie „Sport”, „Pogodę”, „Ciszę nad rozlewiskiem”, „Ranczo” oraz audycje związane z wyborami prezydenckimi. Drugie miejsce zajął Polsat (11,50 proc.; gł. „Tylko muzyka”), zaś najsłabiej z „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (5,48 proc.; kabarety i początek seriali „Służby specjalne” i „Krew z krwi”).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był drugi, a Polsat zajął miejsce trzecie.
Widownia programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
4 560 886 |
26,94% |
20,50% |
Polsat |
1 945 960 |
11,50% |
12,14% |
TVN - Mamy Cię! |
1 837 737 |
10,86% |
13,28% |
TVP2 |
927 977 |
5,48% |
5,31% |
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji formatu wyniosły 23,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Program rozrywkowy „Mamy Cię!” na antenę TVN powrócił po niemal 10 latach przerwy. W nowym sezonie wkręcane w żarty z ukrytą kamerą były najczęściej gwiazdy TVN. Zamiast Szymona Majewskiego, gospodarzami show byli Marcin Prokop i Szymon Hołownia.
Pierwszy sezon „Mamy Cię!” pojawił się w TVN w marcu 2004 roku, a po trzech seriach w czerwcu 2005 roku format został zdjęty z anteny.
Dołącz do dyskusji: „Mamy Cię!” oglądało 1,8 mln widzów. Show przyniósł 24 mln zł z reklam