SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Mamo, to ja' liderem, 'Twoje Dziecko' najbardziej w dół

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w sierpniu 2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największy spadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje Dziecko" (również Edipresse Polska SA).

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w sierpniu br. wyniosła 95 270 egz. i była o 6 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (Wydawnictwo Bauer), który w sierpniu sprzedał się w  ilości 88 775 egz. (wzrost o 17 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 82 812 egz. (spadek o 6 proc.).

Najbardziej w segmencie spadła jednak sprzedaż miesięcznika "Twoje Dziecko", który w sierpniu br. rozszedł się w ilości 54 903 egz., czyli o 27 proc. mniej niż rok wcześniej.

sierpień

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 95 270 90 200
Mam Dziecko 88 775 75 937
Dziecko 82 812 87 795
Twoje dziecko 54 903 75 556
Rodzice 45 280 45 919
M jak mama 43 188 47 764


Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Mamo, to ja", a największy spadek - pismo "Rodzice" (G+J Polska).

2008

sierpień lipiec
ZKDP Sprzedaż ogółem
Mamo, to ja 95 270 78 950
Mam Dziecko 88 775 86 389
Dziecko 82 812 92 606
Twoje dziecko 54 903 68 344
Rodzice 45 280 57 325
M jak mama 43 188 50 651

Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, 'Twoje Dziecko' najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl