SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“M jak miłość” i “Jaka to melodia?” świątecznymi hitami

Święta Wielkanocne bez niespodzianek. Między 3 a 5 kwietnia br. najchętniej oglądane były “M jak miłość”, “Jaka to melodia?” oraz “Teleexpress”. Statystyczny Polak spędził przed telewizorem 4 godziny i 54 minuty, czyli o 7 minut dłużej niż rok temu (11 – 13 kwietnia 2009 r.).

Na dalszych pozycjach “Blondynka”, “Klan”oraz “Wiadomości”. Stawkę zamyka “Taniec z gwiazdami”- wynika z danych AGB Nielsen Media Research. 

Tytuł Stacja Data AMR SHR %
M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ TVP2 05-04-2010 7047123 43,36%
JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ TVP1 05-04-2010 5042581 36,46%
TELEEXPRESS TVP1 05-04-2010 4588076 35,85%
BLONDYNKA /SER.OBYCZ.POL./ TVP1 04-04-2010 4411320 28,30%
KLAN /TELENOWELA POL./ TVP1 05-04-2010 4137078 32,23%
WIADOMOSCI TVP1 05-04-2010 4034476 26,38%
LASKOWIK & MALICKI /PROG.ROZR.POL./ TVP2 05-04-2010 4022092 24,41%
PLEBANIA /TELENOW.POL./ TVP1 05-04-2010 3985561 30,44%
OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 04-04-2010 3895957 35,70%
TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ TVN 04-04-2010 3892385 25,77%


Pod względem udziałów głównych graczy na rynku telewizyjnym w stosunku do poprzednich Świąt Wielkanocnych 2009 w grupie 4+ spadek odnotowały wszystkie stacje: TVP1 o 2,16 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 19,67%), TVN o 0,43 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 14,83%), Polsat o 0,31 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 13,36%), TVP2 o 0,21 punktu procentowego (udział w tegoroczne Święta wyniósł 17,83%). 

Stacja (4+) 2009 2010
TVP1 21,83% 19,67%
TVP2 18,04% 17,83%
Polsat 13,67% 13,36%
TVN 15,26% 14,83%


W grupie docelowej osoby w wieku 16-49 również wszystkie główne stacje odnotowały spadek TVP1 o 1,84% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 17,40%), Polsat o 0,91% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 14,26%), TVN o 0,22% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 16,96%) i TVP2 o 0,14% (udział w tegoroczne Święta wyniósł 16,83%). 

Stacja (16-49) 2009 2010
TVP1 19,24% 17,40%
TVP2 16,97% 16,83%
Polsat 15,17% 14,26%
TVN 17,18% 16,96%


 

Dołącz do dyskusji: “M jak miłość” i “Jaka to melodia?” świątecznymi hitami

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cabel
No i pieknie, naziemna klika traci kolejne 3 punkty procentowe udziału
0 0
odpowiedź
User
kika
A 11 - 13 kwietnia w tym roku jeszcze nie było
0 0
odpowiedź
User
joEdek
[url=http://www.kalbi.pl/Wielkanoc]Wielkanoc[/url] i Boże Narodzenie, to czas największego oglądania TV - choć w wielu domach TV po prostu stanowi tło do biesiady, ale statystyki oglądalności są podbijane. Takie jajko niespodzianka
0 0
odpowiedź