SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łukasz Modelski dyrektorem wydawniczym Marquard Media Polska

Łukasz Modelski obejmie od sierpnia br. nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego w Marquard Media Polska. Ostatnio pracował w Wydawnictwie Bauer.

Łukasz Modelski Łukasz Modelski

Modelski będzie odpowiedzialny m.in. za wszystkie papierowe wydania tytułów Marquard Media Polska, opracowanie strategii wpływającej na sprzedaż oraz zaproponowanie nowych sposobów rozwijania istniejących produktów.

- Marquard Media Polska dysponuje portfelem silnych światowych marek, z którymi chce się pracować. Moją rolą będzie pomoc w ich wzmacnianiu i zwiększanie zasięgu sprzedaży wydań papierowych. Jestem przekonany, że wiele w tej sprawie można osiągnąć. Z pewnością należy się spodziewać zmian. Choć nie nastąpią one natychmiast, powinny być zauważalne już w czwartym kwartale tego roku - mówi Łukasz Modelski.

Łukasz Modelski będzie podlegał bezpośrednio Alicji Skrzypczak, CEO Marquard Media Polska. W portfolio wydawnictwa znajdują się takie tytuły, jak „Cosmopolitan”, „Harper's Bazaar”, „Joy”, „Hot Moda”, „Jamie”, „Shape”, „Playboy” i „CKM”.

Modelski przez ostatnich 11 lat pracował dla Wydawnictwa Bauer, m.in. jako zastępca redaktora naczelnego magazynu „Twój Styl”. Na tym stanowisku zastąpiła go Małgorzata Fiejdasz-Kaczyńska.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Modelski dyrektorem wydawniczym Marquard Media Polska

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ania
Typowe dla naszego rynku prasowego. Każdy dziennikarz przecież może być dyrektorem wydawniczym, przecież to, to samo...
0 0
odpowiedź
User
ko
Modelski nie jest "każdym dziennikarzem". Warto zorientować się w cudzych dokonaniach przed wystawianiem niemerytorycznych komentarzy. Wydawnictwo m dobrze wydało swoje pieniądze. Wydawnictwo b po raz kolejny udowodniło, gdzie ma talenty i kompetencje pracowników.
0 0
odpowiedź
User
seba
Modelski nie jest "każdym dziennikarzem". Warto zorientować się w cudzych dokonaniach przed wystawianiem niemerytorycznych komentarzy. Wydawnictwo m dobrze wydało swoje pieniądze. Wydawnictwo b po raz kolejny udowodniło, gdzie ma talenty i kompetencje pracowników.


to już widać w przypadku Esquire i Harpeersa, prawda? Sprzedaz znakomita!
0 0
odpowiedź