Lifetime o 600 proc. do góry, tylko Discovery Life na minusie (rynek kanałów lifestylowych)
W maju 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a jedyny spadek odnotował kanał Discovery Life.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w maju br. wyniósł 0,76 proc., po wzroście w porównaniu do maja ub.r. o 18,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 19,61 proc. i wyniósł 0,61 proc.
Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., znalazł się kanał TVN Turbo. Jego wynik poszedł do góry o 4,08 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 600 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w maju br. wyniósł 0,07 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą jedyną stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 7. Jego wynik zmalał o 31,58 proc. do 0,13 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
maj | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,64% | 0,76% | 18,75% |
Polsat Play | 0,51% | 0,61% | 19,61% |
TVN Turbo | 0,49% | 0,51% | 4,08% |
Polsat Cafe | 0,40% | 0,40% | 0,00% |
TLC | 0,37% | 0,37% | 0,00% |
Domo | 0,13% | 0,15% | 15,38% |
Discovery Life | 0,19% | 0,13% | -31,58% |
Kuchnia+ | 0,10% | 0,10% | 0,00% |
Polsat Food | 0,06% | 0,09% | 50,00% |
Lifetime | 0,01% | 0,07% | 600,00% |
BBC Lifestyle | 0,05% | 0,05% | 0,00% |
E!Entertainment | 0,04% | 0,04% | 0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w maju br. wyniósł 1,01 proc., po wzroście o 13,48 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 6,58 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł do góry o 17,46 proc. i wyniósł 0,74 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 400 proc. do 0,05 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Life (było to 27,27 proc. do 0,16 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | Dynamika | |
maj | |||
2015 | 2016 | ||
Stacja | SHR % | SHR % | % |
TVN Style | 0,89% | 1,01% | 13,48% |
TVN Turbo | 0,76% | 0,81% | 6,58% |
Polsat Play | 0,63% | 0,74% | 17,46% |
TLC | 0,49% | 0,47% | -4,08% |
Polsat Cafe | 0,44% | 0,35% | -20,45% |
Discovery Life | 0,22% | 0,16% | -27,27% |
Domo | 0,13% | 0,14% | 7,69% |
Kuchnia+ | 0,08% | 0,11% | 37,50% |
Polsat Food | 0,08% | 0,10% | 25,00% |
E!Entertainment | 0,06% | 0,09% | 50,00% |
BBC Lifestyle | 0,05% | 0,07% | 40,00% |
Lifetime | 0,01% | 0,05% | 400,00% |
Dołącz do dyskusji: Lifetime o 600 proc. do góry, tylko Discovery Life na minusie (rynek kanałów lifestylowych)