Koniec show „Rozmowy w toku”. 560 tys. widzów w TVN
Talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” w jesiennej ramówce ogląda średnio 564 tys. osób. TVN w paśmie emisji programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły jak na razie 6,33 mln zł.
Z końcem października z ramówki TVN zniknie talk-show „Rozmowy w toku” emitowany od ponad 16 lat. Prowadząca go Ewa Drzyzga pracuje już nad nowym programem, którego emisja ruszy w przyszłym roku.
Jak przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN, rezygnacja z „Rozmów w toku” wynika ze strategii programowej nadawcy. Od 2 listopada zamiast programu w paśmie popołudniowym będzie pokazywany serial scripted docu „19 +”, opowiadający historie absolwentów klasy maturalnej, którzy próbują odnaleźć się w dorosłym świecie. Serial będzie emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 16:30.
Ostatnia edycja programu nadawana jest w TVN w dni powszednie o godz. 15.00. Średnia widownia talk-show w okresie od 1 września do 6 października br. wyniosła 564 tys. osób, co przełożyło się na 21,34 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek programu Ewy Drzyzgi wyemitowany został 5 października br. Przyciągnął on przed ekrany 796 tys. osób.
Topowe odcinki „Rozmów w toku”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR% | |
05-10-2016 | 796 138 | 10,44% |
06-10-2016 | 761 105 | 11,04% |
08-09-2016 | 728 478 | 14,11% |
TVN w paśmie nadawania formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwszy jest Polsat z udziałem na poziomie 15,40 proc., emitujący w tym czasie „Dlaczego ja?” i „Wydarzenia”. Trzecie miejsce zajmuje TVP1 (6,92 proc.; gł. „Wiadomości”, prognoza pogoda oraz „Obserwator”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (2,54 proc.; „Cesarzowa Ki” i „Panorama - kraj”).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Oglądalność talk-show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polsat | 921 450 | 15,40% | 425 009 | 19,90% | 569 404 | 18,06% |
TVN - Rozmowy w toku | 564 463 | 9,44% | 259 371 | 12,14% | 352 220 | 11,17% |
TVP1 | 414 204 | 6,92% | 73 758 | 3,45% | 153 365 | 4,86% |
TVP2 | 151 722 | 2,54% | 46 596 | 2,18% | 82 128 | 2,60% |
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji talk-show w analizowanym okresie wyniosły 6,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dla porównania, w całym sezonie wiosennym br. (w okresie od 8 lutego do 13 maja) „Rozmowy w toku” oglądało średnio 626 tys. osób przy udziale wynoszącym 8,92 proc. w grupie 4+ i 11,43 proc. w 16-49.
W okresie od 10 lutego do 6 marca 2014 roku „Rozmowy w toku” oglądało średnio 1,15 mln widzów (odpowiednio 12,26 proc. i 14,26 proc. udziału), od 2 września do 21 października 2013 roku - 1,06 mln (14,92 proc. i 18,02 proc.), od 11 do 25 lutego 2013 roku - 1,52 mln (15,66 proc. i 18,83 proc.), od 3 września do 16 października 2012 roku - 1,16 mln (17,52 proc. i 19,21 proc.). Z kolei w jesiennych ramówkach od 2006 do 2010 roku widownia programu wahała się od 1,40 do 1,60 mln osób.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,79 proc.
Dołącz do dyskusji: Koniec show „Rozmowy w toku”. 560 tys. widzów w TVN