Kampania promocyjna miesięcznika Rodzice
3 lutego rozpoczęła się kampania promująca marcowe wydanie miesięcznika "Rodzice". Stanowi kontynuację rozpoczętej w styczniu br. kampanii informującej o zmianach w magazynie. Jej hasło przewodnie brzmi: Rodzice. Pierwszy miesięcznik dla mamy i taty.
Marcowy numer magazynu "Rodzice" zostanie wsparty kampanią reklamową, która obejmie telewizję (TVP, TVN, TVN7, Polsat, kanał dla dzieci Mini Mini), internet (portal kobieta.pl) oraz magazyny wydawane przez G+J Polska (m.in. Naj, Moje Gotowanie). Ponadto planowane są działania o charakterze wirusowym na portalu YouTube oraz na stronie klubrysia.pl. Na portalach umieszczona została specjalnie stworzona wirusowa wersja spotu reklamowego.
Kreację do kampanii przygotował dział marketingu G+J Polska. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.
Jednocześnie miesięcznik "Rodzice", wspólnie ze stacją Mini Mini, rozpoczyna konkurs ''Twoje dziecko w telewizji''. Nagrodą dla dzieci biorących udział w konkursie jest występ w programie "Wierszyki dla Rodziców'', emitowanym przez kanał Mini Mini. Więcej informacji o konkursie: www.rodziceonline.pl
Od lutowego wydania, magazyn "Rodzice" ukazuje się w zmienionej szacie graficznej, zaś logo opatrzone jest nowym podtytułem "RODZICE małego dziecka."
Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna miesięcznika Rodzice