SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google udostępnia nowe funkcje reklamowe, które pomogą małym firmom

Firma Alphabet Inc. wprowadziła nowe funkcje reklamowe w wyszukiwarce Google, które mają pomóc lokalnym firmom zdobyć więcej klientów i wyjść z kryzysu spowodowanego pandemią koronawirusa. Amerykański koncern przekaże też dodatkowe 200 mln dolarów w postaci bezpłatnej reklamy organizacjom non-profit zwalczającym rasizm.

Covid-19 sprawił, że wiele firm na całym świecie zostało zmuszonych do zamknięcia działalności w marcu br., co spowodowało, ze nie miały przechodów przez niemal trzy miesiące.

Google, największa na świecie firma zajmująca się reklamą cyfrową, zapowiedział, że ​​ludzie szukający lokalnych usług, takich jak naprawa klimatyzacji lub czyszczenie dywanów, będą mogli zarezerwować je bezpośrednio przez Google.

Małe firmy, korzystając z narzędzia Google, które pozwala łatwo konfigurować kampanie reklamowe, będą mogły bezpłatnie promować swoją firmę w Mapach Google do końca września br. - zapowiedział gigant technologiczny. Promocja będzie polegała na bezpłatnym umieszczeniu pinezki w Mapach Google, co wyróżni usługi firmy, takie jak np. dostarczanie jedzenia. Do tej pory ta funkcja reklamowa była płatna.

Google przekaże 200 mln dolarów m.in. na walkę z rasizmem

- Funkcje reklamowe przygotowane dla małych firm mają pomóc ludziom znaleźć w swojej okolicy produkty, które są wciąż niedostępne w dużych sklepach detalicznych z powodu pandemii - powiedział Jerry Dischler, wiceprezes i dyrektor generalny Google, który nadzoruje w firmie produkty reklamowe.

Google poinformował też w środę, że przekaże dodatkowe 200 mln dolarów w postaci bezpłatnej reklamy organizacjom non-profit, zajmującym się problematyką związaną z pandemią koronawirusa lub zwalczaniem niesprawiedliwości rasowej. Firma przeznaczyła w sumie 1 mld dolarów na bezpłatne reklamy organizacji non-profit.

W pierwszym kwartale br. koncern Alphabet, do którego należy Google, zanotował wzrost przychodów o 13 proc. do 41,16 mld dolarów i zysku netto z 6,66 do 6,84 mld dolarów. Z kwartału na kwartał nastąpił spadek, co firma tłumaczy spowolnieniem wywołanym przez pandemię koronawirusa.

Dołącz do dyskusji: Google udostępnia nowe funkcje reklamowe, które pomogą małym firmom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl