DPG wyda w pierwszym kwartale br. sześć nowych tytułów
Firma Direct Publishing Group zajmująca się wydawaniem magazynów custom publishing, planuje w pierwszym kwartale 2009 roku wprowadzić na polski rynek sześć nowych tytułów.
Publikacje drukowane przygotowywane są przez DPG dla firm modowych, farmaceutycznych, samochodowych, centrów handlowych oraz finansowych. Na razie spółka nie ujawnia szczegółów na ich temat.
Dodatkowo, Net Publishing Group, powołana w zeszłym roku spółka zależna DPG, pracuje nad ośmioma projektami internetowymi. Mają one zostać uruchomione w lutym i marcu br.
- Głównym naszym celem w roku 2009 jest wzmocnienie pozycji lidera na rynku polskim oraz w regionie tj., Rosja, Ukraina, Węgry i Czechy poprzez pozyskanie nowych projektów custom publishing - mówi nam Michał Sztand, prezes Direct Publishing Group - Wydawnictwo również koncentruje się na inwestycjach związanych z dostarczaniem kontentu do internetu oraz tworzeniu nowych narzędzi dotarcia do klientów w tym medium - dodaje.
Direct Publishing Group w 2008 roku wydawało 26 cyklicznych tytułów (ukazujących się min. 4 razy w roku) oraz 11 tytułów ukazujących się rzadziej, wprowadziło też na rynek siedem publikacji jednorazowych. Net Publishing Group zrealizowało w zeszłym roku 11 projektów internetowych.
Dołącz do dyskusji: DPG wyda w pierwszym kwartale br. sześć nowych tytułów