SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dentsu uruchamia nowe centrum usług contentowych, na czele Radim Kamenik

Grupa Dentsu CEE, do której należą takie agencje, jak Carat, Amplifi, iProspect uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Na czele hubu stanął Radim Kamenik, head of Content Symphony dentsu CEE. 

Grupa dentsu stworzyła w regionie CEE nowe centrum świadczenia usług contentowych - hub zajmujący się produkcją kreatywną o nazwie "Content Symphony". Komórka działa w oparciu o szerokie doświadczenie grupy w dziedzinie produkcji kreatywnej, jest też spójna z celem firmy, jakim jest wdrożenie działań funkcjonujących ponad granicami, w oparciu o pracę najlepszych ekspertów z każdego z krajów. Content Symphony CEE skaluje ofertę contentową dentsu w celu dostarczenia klientom treści najwyższej jakości.

Jak podano w komunikacie "Content Symphony jest połączeniem kompetencji 400 ekspertów z oddziałów dentsu CEE (Polska, Czechy, Węgry) współpracujących wspólnie w zakresie produkcji contentu i video, a także UX/UI."

Na czele hub’u stanął Radim Kamenik, head of Content Symphony dentsu CEE raportujący w nowej roli do Krzysztofa Mocka, Poland&CEE head of Creative Service Line oraz Pétera Nováka, COO Czech Republic&Hungary&Slovakia. Będzie on współpracować z Jarosławem Bolińskim, managing directorem w Propeller Studio, Pawłem Wojtakiem, CEE Design Studio directorem oraz Istvánem Busákiem, executive directorem.

- Pandemia przyspieszyła i silniej uwidoczniła, że w poszukiwaniu współpracy i synergii mamy w dentsu coraz mniej granic i coraz więcej możliwości w łączeniu ekspertów z wielu krajów. Content Symphony jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów w zakresie szybkiej, jakościowej i przystępnej cenowo produkcji cyfrowego contentu - mówi Sławomir Stępniewski, CEO klastra dentsu CEE.

Celem Content Symphony jest tworzenie treści, z naciskiem na zwinność produkcji, najwyższą jakość oraz optymalną cenę, a także w oparciu o kreatywność, dane i technologię. Ujednolicenie produkcji kreacji ma pomóc dentsu w Europie Środkowo-Wschodniej w zwiększeniu konkurencyjności grupy. 

- Content Symphony to nowy model świadczenia usług w zakresie tworzenia contentu z wykorzystaniem technologii oraz bardzo dużym akcentem na automatyzację, odpowiadający na zmieniające się potrzeby zgłaszane przez globalnych klientów. Docelowo dentsu Content Symphony w regionie CEE będzie jednym z kilku wysoce wyspecjalizowanych centrów dzielących między sobą zasoby, funkcjonujących przy wsparciu globalnych partnerstw w zakresie contentu oraz znormalizowanych platform i narzędzi do tworzenia, przechowywania i dystrybucji treści. Naszą ambicją jest stworzenie najlepszej w swojej klasie oferty opartej na wartościach, która przezwycięży typowe dla naszych klientów wyzwania związane z treścią, takie jak szybkość, zwinność czy zautomatyzowana produkcja seryjna zasobów, przy jednoczesnym zachowaniu personalizacji - mówi Krzysztof Mocek, head of creative, dentsu Central & Eastern Europe, CEO Isobar Poland.

Usługi contentowe w ramach “Content Symphony” w regionie CEE świadczyć będzie: Propeller studio (Polska), Isobar Polska, węgierski oddział Isobar oraz Spectra linked by Isobar (Czechy).

Dołącz do dyskusji: Dentsu uruchamia nowe centrum usług contentowych, na czele Radim Kamenik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl