SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZPR Media targetuje internautów w oparciu o ich zainteresowania

Grupa ZPR Media wdrożyła w swoich serwisach nowe profile użytkowników internetu opracowane na podstawie ich zainteresowań. Nowe rozwiązania umożliwia precyzyjne targetowanie kampanii do wszystkich użytkowników serwisów Grupy oraz serwisów innych wydawców reprezentowanych przez IDMnet. Za wdrożenie nowej funkcjonalności odpowiada Accorp, spółka wchodząca w skład ZPR Media.

 

W ramach współpracy Accorp z TIME SA przeanalizowanych zostało z wykorzystaniem modeli AI ponad 800 tysięcy artykułów, skategoryzowano je zgodnie ze standardem IAB Taxonomy 3.0. Na tej podstawie powstało ponad 300 różnych profili użytkowników. Nowe rozwiązanie pozwala na precyzyjne emitowanie reklam wyłącznie do wybranych targetów zdefiniowanych na podstawie zainteresowań oraz demografii.

Nowe profile zostały już zintegrowane z ad serwerem, a w najbliższych tygodniach ich lista będzie sukcesywnie rozwijana. System automatycznie i na bieżąco synchronizuje dane o użytkownikach.

- Nasze nowe profile oparte na zainteresowaniach użytkowników pozwalają skutecznie dotrzeć do odbiorców, a jednocześnie precyzyjniej odpowiadać na potrzeby reklamodawców. Wykorzystanie technologii AI pozwoliło nam zautomatyzować proces a zespół specjalistów cały czas pracuje nad rozwojem modelu i dostosowaniu go do nowych potrzeb – mówi Michał Hejka odpowiedzialny w Accorp za Data Management Platform.

Accorp to spółka należąca do Grupy ZPR Media, działa w branży data science, zajmuje się też rozwojem narzędzi i rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.

Dołącz do dyskusji: ZPR Media targetuje internautów w oparciu o ich zainteresowania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl