SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery polskie agencje otrzymały nagrodę European Excellence Awards

Feedback/Hill and Knowlton, United PR, Edelman Polska i Partner ofPromotion zwycięzcami European Excellence Awards za najbardziejprofesjonalne kampanie public relations.

Ogólnopolski Program dla Młodzieży "Mam Haka Na Raka"zrealizowany przez Feedback/Hill and Knowlton dla GlaxoSmithKlinezwyciężył w kategorii "Kampanii narodowych i regionalnych".

Główną nagrodę w kategorii "Finanse" otrzymała agencja UnitedPR. Jury konkursu nagrodziło agencję za kampanię start-upu AliorBanku.

W kategorii "Launch" zwyciężył "Greenbag - Act Eco-Friendly"agencji Edelman Polska.

Partner of Promotion otrzymała nagrodę European ExcellenceAwards za projekt "Warto kupować w Agito" w kategorii "Komunikacjazmiany".

European Excellence Awards ma na celu wyróżnienie najbardziejwyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skalieuropejskiej. Nagrody przyznawane są pod patronatem "CommunicationDirector Magazine" przez międzynarodowe jury.

Gala wręczenia nagród odbyła się 11 grudnia w Budapeszcie.

Dołącz do dyskusji: Cztery polskie agencje otrzymały nagrodę European Excellence Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl