Cztery polskie agencje otrzymały nagrodę European Excellence Awards
Feedback/Hill and Knowlton, United PR, Edelman Polska i Partner ofPromotion zwycięzcami European Excellence Awards za najbardziejprofesjonalne kampanie public relations.
Ogólnopolski Program dla Młodzieży "Mam Haka Na Raka"zrealizowany przez Feedback/Hill and Knowlton dla GlaxoSmithKlinezwyciężył w kategorii "Kampanii narodowych i regionalnych".
Główną nagrodę w kategorii "Finanse" otrzymała agencja UnitedPR. Jury konkursu nagrodziło agencję za kampanię start-upu AliorBanku.
W kategorii "Launch" zwyciężył "Greenbag - Act Eco-Friendly"agencji Edelman Polska.
Partner of Promotion otrzymała nagrodę European ExcellenceAwards za projekt "Warto kupować w Agito" w kategorii "Komunikacjazmiany".
European Excellence Awards ma na celu wyróżnienie najbardziejwyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skalieuropejskiej. Nagrody przyznawane są pod patronatem "CommunicationDirector Magazine" przez międzynarodowe jury.
Gala wręczenia nagród odbyła się 11 grudnia w Budapeszcie.
Dołącz do dyskusji: Cztery polskie agencje otrzymały nagrodę European Excellence Awards