Coke Live Music Festival w Wirtualnej Polsce
Coke Live Music Festival to akcja specjalna realizowana w serwisie muzyka.wp.pl. Obejmuje ona przede wszystkim branding serwisu, polegający na wprowadzeniu całkowicie zmienionej kolorystyki i grafiki witryny, a także rozwinięcie kontentu o specjalnie przygotowaną sekcję.
- Jako istotny element akcji zaproponowaliśmy użytkownikom udział w grze/konkursie na stronie clmf.muzyka.wp.pl, dzięki której mogą wkrótce - już w realu - wziąć udział w festiwalowych koncertach. Gra została dostosowana do grupy docelowej pod kątem graficznym oraz osadzona w kolorystyce imprezy - wyjaśnia zasady konkursu Jan Chechłacz z zespołu akcji specjalnych Wirtualnej Polski.
- Użytkownik tworzy swojego awatara, a następnie może zapraszać znajomych spoza gry do stworzenia swoich postaci. Wspólnie tworzą grupę znajomych. Pojedynczy użytkownik oddaje skok, którego długość zależy od zręczności oraz liczby znajomych. Im jest ich więcej, tym dalszy skok - dodaje.
Nagrodami są ufundowane przez Coca-Cola Poland Services bilety na krakowskie koncerty Coke Live Music Festiwal, w dniach 20-22 sierpnia.
Konkurs zlecił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Coke Live Music Festival w Wirtualnej Polsce