„Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie
W I kwartale 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Fun Club”, z kolei najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2014 roku wyniosła 119 063 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 17,68 proc.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
http://www.wirtualnemedia.pl/jedynki
Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 4,95 proc. do poziomu 68 622 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Z kolei na ostatnią lokatę podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku najbardziej w zestawieniu, bowiem o 19,13 proc. do 58 005 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 18,68 proc. i wyniosła 50 440 egz.
ZKDP |
I kwartał |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
182 525 |
119 063 |
119 063 |
220 679 |
144 628 |
144 628 |
Fun Club |
106 613 |
68 622 |
68 622 |
109 936 |
65 388 |
65 388 |
Bravo Girl |
99 915 |
58 005 |
58 005 |
114 917 |
71 724 |
71 724 |
Twist |
99 911 |
50 440 |
50 440 |
113 298 |
62 024 |
62 024 |
W marcu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem magazynu „Bravo” w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszyła się o 24,04 proc. do 113 463 egz. Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Fun Club” (67 633 egz.; spadek o 0,68 proc.). Z kolei na trzecią lokatę spadł „Twist” (52 522 egz.; - 25,73 proc. - największy w rankingu).
ZKDP |
marzec |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
179 967 |
113 463 |
113 463 |
220 008 |
149 371 |
149 371 |
Fun Club |
109 964 |
67 633 |
67 633 |
109 934 |
68 094 |
68 094 |
Twist |
99 801 |
52 522 |
52 522 |
109 954 |
70 716 |
70 716 |
Bravo Girl |
99 864 |
46 808 |
46 808 |
114 933 |
59 565 |
59 565 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem pism młodzieżowych w I kwartale, tylko „Fun Club” na plusie