SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Błażej Soniewicki w Grupie Komunikacja Plus, zarządza Proomni i Dodaj Media

Błażej Soniewicki dołącza do Grupy Komunikacja Plus jako CEO agencji Proomni i Dodaj Media.

Błażej Soniewicki Błażej Soniewicki

Soniewicki będzie zarządzał Proomni – wyspecjalizowaną w performance media i e-commerce oraz agencją Dodaj Media, odpowiedzialną za zakup mediów 360. Dodatkowo będzie wspierał rozwój zintegrowanej oferty Grupy.

Błażej Soniewicki wykorzysta swoje doświadczenie do wspierania rozwoju kompetencji Komunikacji Plus w kontekście obsługi projektów zintegrowanych, rozszerzania siatki partnerstw branżowych oraz zwiększania aktywności GK+ w branży marketingowej.

Współpracuję z Grupą Komunikacja Plus już od kilku miesięcy i przez ten czas miałem możliwość dokładnie się jej przyjrzeć, zarówno od strony procesów, jak i teamu. Nasze spółki mediowe: Proomni i Dodaj Media łączą dwie niezwykle ważne cechy: z jednej strony, wszechstronny zespół profesjonalistów z doświadczeniem w pracy na dużych zintegrowanych projektach dla międzynarodowych klientów. Drugą jest kultura startupu, w której wszyscy seniorzy pracują bezpośrednio z klientami, co przekłada się na szybkość i efektywność działania. W GK+ mamy 8 spółek wyspecjalizowanych w różnych obszarach komunikacji i marketingu, daje to ogromne możliwości prowadzenia kompleksowych działań dla klientów, reagowania na ich potrzeby i wyzwania biznesowe – mówi Błażej Soniewicki, CEO Proomni i Dodaj Media.

Błażeja Soniewickiego wspierają Monika Modrzejewska, odpowiedzialna za digital media jako head of digital marketing w Proomni (wcześniej m.in. w MullenLowe MediaHub Poland), Sylwia Burdziałowska, na czele zespołu e-commerce jako account director (wcześniej m.in. Pathfinder23), Łukasz Sadłek, prowadzący projekty mediowe 360 jako client service director w Dodaj Media (wcześniej m.in. ZenithOptimedia), a także Grzegorz Trondowski, odpowiedzialny za rozwój biznesu (wcześniej m.in. Resolution (OMD Group), Value Media, Mr. Target w ramach Grupy Sare).

– Grupa Komunikacja Plus powstała w oparciu o PR, ale od kilku lat w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, konsekwentnie rozwijamy naszą ofertę w kierunku dostarczania klientom zintegrowanych usług marketingowych w formule One-Stop-Shop, rozszerzając je o badania, kreację, digital i media. Ważną częścią naszej strategii rozwoju, równolegle do poszerzania portfolio obsługiwanych marek, jest pozyskiwanie kolejnych talentów z rynku, które umacniają naszą pozycję  – dodaje Tomasz Alberski, managing partner GK+.

Błażej Soniewicki współtworzył Brand New Galaxy

Błażej Soniewicki pracuje w branży reklamowej od ponad 20 lat. Specjalizuje się w strategii komunikacji i budowaniu marek.

Był współtwórcą platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy. Do lutego 2019 roku w ramach grupy kierował agencją kreatywną Life on Mars. Razem z Piotrem Chrobotem (dyrektorem kreatywnym i partnerem), budował strukturę kreatywno - strategiczną, skupioną na nowych mediach. Poprzednio był szefem warszawskiego biura Arc Worldwide (Publics) na Europę Środkową.

W ostatnich latach szczególnie koncertuje się na działaniach związanych z innowacyjnym wykorzystaniem mediów w komunikacji i budowaniu marek w przestrzeni e-commerce. Doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach sieciowych grupy BBDO i Publicis Group, współtworzył startup mediowy E-contenta. Realizował projekty dla takich marek jak Mars, Netflix, Google, Telekomunikacja Polska czy Total.

Dołącz do dyskusji: Błażej Soniewicki w Grupie Komunikacja Plus, zarządza Proomni i Dodaj Media

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
a czemu kolejny z managementu,i taki rozczochrany. I co znaczy ten kciuk w brodzie.Jakas nowa symbolika?
0 0
odpowiedź
User
gosc
i znow,dlaczego przedstawiciel managementu jest rozczochrany? przeciez mozna wziac wloski na zelek,prawda?I co znaczy ten kciuk na brodzie,czy to nowa symbolika w komunikacji?
0 0
odpowiedź