SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

800 tys. zł dla Nielsen Audience Measurement za kolejny miesiąc pracy dla TVP

Nielsen Audience Measurement podpisał kolejną miesięczną umowę z Telewizją Polską na dostarczanie jej danych telemetrycznych. Otrzyma za to 799,5 tys. zł brutto.

TVP rozstrzygnęła właśnie tzw. mały przetarg na telemetrię, dotyczący dostarczania takich danych od 9 marca do 8 kwietnia br. Ogłosiła go 20 lutego, jeszcze przed upływem terminu składania ofert w przetargu na dane telemetryczne w latach 2015-2019.

Obecnie zawarta umowa pomiędzy publicznym nadawcą a Nielsen Audience Measurement jest już drugą umową miesięczną. Pierwsza, obejmująca dostarczanie danych od 9 lutego do 8 marca br., została zawarta pod koniec stycznia. Wartość kontraktu wynosiła wtedy również niemal 800 tys. zł brutto.

Z kolei rozstrzygnięty właśnie przetarg miał być dla TVP zabezpieczeniem na wypadek, gdyby okazało się, że oferta złożona w dużym przetargu znów ma zbyt wysoką cenę, jak to miało miejsce przy pierwszym postępowaniu na dostawę danych w latach 2015-2019. W takiej sytuacji, jeśli zarząd Telewizji Polskiej nie zgodzi się na warunki zaproponowane przez firmę badawczą, może ponownie przetarg unieważnić. Gdyby jednak okazało się, że złożona oferta cenowa instytutu mieści się w granicach oczekiwań TVP, wówczas rozstrzygnięty właśnie mały przetarg zostanie unieważniony.

Termin otwarcia ofert w przetargu na dostawę danych w latach 2015-2019 wyznaczono na 9 marca. Nielsen Audience Measurement nie chce się wypowiadać na temat szczegółów tego postępowania, w tym warunków zaproponowanych w swojej ofercie.

Dołącz do dyskusji: 800 tys. zł dla Nielsen Audience Measurement za kolejny miesiąc pracy dla TVP

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marlena
KWOTA Z KSIĘŻYCA SKANDAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
odpowiedź
User
pavv
Za 800 tys to ja bym wyniki oglądalności z dokładnością do 1 osoby wyliczył, a nie z bliżej niekreślonym błędem (badani ilości osób będących w zasięgu TV, a nie oglądających TV) na podstawie badań dźwięku przeprowadzonym w 2 tys. gospodarstw domowych.
0 0
odpowiedź
User
64us
To dajcie już milion.
0 0
odpowiedź