SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

520 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego w TVP1

W nowym sezonie program „Warto rozmawiać” ogląda średnio 524 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Jana Pospieszalskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Jan Pospieszalski, fot. TVP Jan Pospieszalski, fot. TVP

Publicystyczny program „Warto rozmawiać” w najnowszym sezonie pokazywany jest w czwartki około godz. 22.25. W okresie od 31 sierpnia do 21 września 2017 roku audycję oglądało średnio 524 tys. widzów, co przełożyło się na 5,97 proc. udziału w grupie 4+, 3,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,81 proc. w 16-59  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 21 września br., który śledziło 610 tys. widzów. Wśród gości w studiu byli: prof. Joanna Senyszyn, Adam Andruszkiewicz, Agnieszka Wolska, Jacek Saryusz-Wolski oraz świadkowie imigranckich ataków z Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii.

Dla porównania, w sezonie 2016/2017 program Jana Pospieszalskiego gromadził średnio 750 tys. widzów, co dało Jedynce 7,67 proc. udziału w 4+, 3,87 proc. w 16-49 i 5,14 proc. w 16-59.

TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, emitujący końcówkę „Kuchennych rewolucji” i filmy fabularne, co przekłada się na 11,72 proc. udziału. Drugi jest Polsat („Zdrady” i filmy; 10,41 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. seriale „Miasto skarbów” i „Wypadek”; 3,98 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka jest trzecia.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Dołącz do dyskusji: 520 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego w TVP1

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krótko!
Straszny człowiek robi straszny program a oglądają go straszni ludzie....
0 0
odpowiedź
User
swojak
może eksperci z "sieci" czy jak to tam leci, sprawdzą ile za ten program kasuje jasiu, tzn. należąca do niego firma? żabki kumkają, że kwota jest "grubsza". a po wynikach widać, że ten program to po prostu.....dno!!!!
0 0
odpowiedź
User
hjf
Kasa podobno niewiele gorsza jak u Lisa, a oglądalność mizerna...
0 0
odpowiedź