4 Publicity dla marki MyPhone
Agencja 4 Publicity zajmuje się komunikacją medialną związaną z wprowadzaną do Polski marką telefonów komórkowych MyPhone. Do końca roku w sprzedaży pojawi się siedem modeli tych urządzeń produkowanych przez TelForceOne.
4 Publicity przez najbliższe trzy miesiące będzie opracowywać i realizować komunikację i relacje z mediami marki telefonów komórkowych MyPhone. Agencja będzie m.in. koordynować testy redakcyjne siedmiu modeli tych urządzeń, które do końca roku wprowadzi do sprzedaży w Polsce TelForceOne, międzynarodową firmę zajmującą się dystrybucją akcesorii mobilnych. - Wierzymy, że dzięki profesjonalnie prowadzonym działaniom komunikacyjnym marka MyPhone osiągnie silną pozycję na rynku, a telefony z jej logo będą kojarzone wyłącznie z najwyższą jakością - ocenia Radosław Trzeba, prezes należącej do koncernu spółki Telcon.
Dołącz do dyskusji: 4 Publicity dla marki MyPhone