1,3 widzów oglądało serial „Rodzinka.pl 9”. TVP2 wygrała z TVP1
Dziewiąty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,26 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 130 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 6,20 mln zł.
Średnia oglądalność dziewiątej edycji serialu „Rodzika.pl” wyniosła 1,23 mln widzów, co przełożyło się na 8,82 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Serial oglądać można było w piątki o godz. 21.45, w okresie od 2 września do 2 grudnia br.
Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek, który zainteresował 1,44 mln osób.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR% |
02-12-2016 |
21:41:05 |
22:06:04 |
1 443 805 |
10,05% |
18-11-2016 |
21:42:52 |
22:07:51 |
1 438 365 |
10,47% |
21-10-2016 |
21:42:15 |
22:06:14 |
1 292 411 |
8,75% |
Dwójka w czasie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. W tym paśmie liderem był Polsat, nadający wówczas gł. talent-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” i początek filmów fabularnych, co dało mu 17,04 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy; 13,10 proc.), a czwarta - TVP1 (również pasmo filmowe; 5,39 proc.).
W grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem był już jednak TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 16-49 |
Wszyscy 16-59 |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
Polsat |
2370656 |
17,04% |
719 170 |
12,51% |
1 165 450 |
13,66% |
TVN |
1 821 931 |
13,10% |
1 095 872 |
19,06% |
1 455 661 |
17,06% |
TVP2 - Rodzinka.pl 9 |
1 227 157 |
8,82% |
632 479 |
11,00% |
903 658 |
10,59% |
TVP1 |
749 412 |
5,39% |
208 135 |
3,62% |
393 018 |
4,61% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków „Rodzinki.pl 9” wyniosły 6,20 mln zł. Dla porównania siódma seria, licząca 26 odcinków, zarobiła z reklam 4,56 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 8,57 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,3 widzów oglądało serial „Rodzinka.pl 9”. TVP2 wygrała z TVP1