Zmiany w Call Center Poland
Zmiany w strukturze usług i strategii Call Center Poland SA
Od 1 stycznia 2005 klienci Call Center Poland SA korzystają z rozwiązań przygotowanych przez dedykowane działy.
"Doświadczenia Call Center Poland SA pokazały, że zleceniodawcy skłonni są zapłacić więcej pod warunkiem otrzymania produktu lub usługi o unikalnych cechach. Takie rozwiązania muszą posiadać wartości dodane (analizy, raporty, doradztwo) i służyć osiągnięciu przez klienta zaplanowanych celów, np. zwiększeniu sprzedaży, obniżeniu kosztu pozyskania klienta czy przede wszystkim bardziej efektywnemu zarządzaniu kosztami - powiedziała Katarzyna Swatowska -dyrektor marketingu i PR- dlatego od 2005 roku powstają w Call Center Poland SA nowe działy specjalizujące się w dedykowanych usługach lub branżach, które pozwolą w bardziej efektywny sposób wykorzystać nasze know-how i potencjał".
Część z tych usług jest oferowana od roku, jednak obecnie firma wprowadziła związane z tym zmiany organizacyjne.
" W outsourcingu usług call center inaczej buduje się usługi dla branży farmaceutycznej, finansowej czy badawczej. Na przykład w branży ubezpieczeniowej wymagane są odpowiednie licencje, w branży medycznej konsultantami telefonicznymi powinni być lekarze i pielęgniarki. Dlatego postanowiliśmy zbudować specjalistyczne kompetencje, już od poziomu dedykowanych do projektu konsultantów posiadających odpowiednie doświadczenie i umiejętności, aż do poziomu średniej i wyższej kadry managerskiej.- powiedziała Kinga Nowakowska, Dyrektor Generalny Call Center Poland SA - Managerowie nowych profit centers odpowiedzialni są za wyniki finansowe i realizację celów klienta, oraz za przygotowanie wartości dodanych wyróżniających dany projekt od działań konkurencji".
Wraz z nowym podziałem przygotowano nowe strony internetowe.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Call Center Poland