T-Mobile proponuje kibicom oglądanie meczy bez zużycia danych
Operator sieci T-Mobile wprowadził do oferty nową propozycję abonamentową dla kibiców: korzystający z niej mogą śledzić wydarzenia sportowe online bez dodatkowego zużycia transferu danych.
Użytkownicy mogą aktywować za darmo na 30 dni jeden z trzech pakietów IPLA: IPLA Polsat Sport Premium, IPLA Eleven Sports oraz IPLA Sport. W abonamencie w cenie 55 zł miesięcznie użytkownik otrzymuje kompleksowy pakiet usług: nielimitowane rozmowy SMS-y i MMS-y, plus 15 GB internetu (do wykorzystania w kraju) i dostęp do Supernet Video DVD (usługa pozwalająca oglądać wideo bez limitu danych). Osoby zainteresowane nową ofertą ze smartfonem mogą kupić ją od 85 zł miesięcznie, wybierając sprzęt z oferty Xiaomi, Samsung czy Oppo. To niejedyna atrakcja dla fanów sportu, przygotowana przez T-Mobile: kilka dni temu telekom poinformował, że ambasadorem sieci ponownie został Robert Lewandowski.
Operator przygotował składającą się z czterech spotów kampanię reklamową, promującą smartfony w nowej ofercie. Promowane są w ten sposób: Xiaomi Redmi Note 9 Pro z opaską Mi Smart Band 5 , Xiaomi Redmi Note 9 , Samsung Galaxy S20+ 5G i Oppo Reno3. Kampania prowadzona jest od 21 sierpnia, spoty można oglądać w telewizji i internecie. Informacje o nowej ofercie pojawią się w radiu, social mediach, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile proponuje kibicom oglądanie meczy bez zużycia danych