STS w nowej kampanii stawia na emocje
Firma bukmacherska STS zainaugurowała najnowszą kampanię wizerunkową pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Stanowi ona przełomowy krok w komunikacji marki, podkreślając przez pryzmat sztandarowych produktów i promocji, że STS zapewnia klientom najlepsze doświadczenia z gry.
Hasło kampanii staje się jednocześnie nowym claimem marki, który eksponuje zaangażowanie STS w dostarczanie klientom unikalnych i emocjonujących przeżyć.
– Zmieniona komunikacja brandu wynika z nowej strategii firmy. Kampania skupia się na komunikacji poprzez produkt, a nie jak dotychczas, na benefitach i barierach właściwych dla całej kategorii - co miało silne uzasadnienie na mniej rozwiniętym rynku. Takie działania przez ostatnie lata przełożyły się wydatnie na świetne wyniki biznesowe. Osiągnięte rezultaty stanowią mocny fundament pod nowy sposób komunikacji. Obecnie klient jest bardziej świadomy, a dzięki temu komunikacja oparta o produkt jest kolejnym krokiem, który umocni STS na pozycji lidera branży – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer w STS.
Nowe spoty wizerunkowe mają oddawać ducha nowoczesności i trendsetterstwa, z jakimi marka konsekwentnie się utożsamia. Dodatkowym ważnym elementem nowej platformy komunikacyjnej STS widocznym w kampanii jest rozwój społeczności graczy w Polsce, poprzez dostarczanie wielu funkcji z zakresu social bettingu. Jeden ze spotów podkreśla także, że największą siłą każdej drużyny są jej kibice i nie inaczej jest w przypadku Reprezentacji Polski, której STS jest wieloletnim sponsorem.
– Nowa platforma komunikacyjna STS to odważny krok, który odpowiada na zmieniające się potrzeby naszych klientów, a także skutecznie wyróżnia brand na tle rosnącej konkurencji. Kampanią „Emocje. Bardziej” podkreślamy liderskie DNA marki – mówi Mateusz Pszonka, head of content w STS. – Cieszymy się również, że dzięki ścisłej współpracy wielu wspaniałych zespołów kreatywnych udało nam się stworzyć produkcję na światowym poziomie – dodaje.
Kampania „Emocje. Bardziej” będzie obecna na największych portalach internetowych, w telewizji, na platformach VOD, a także w mediach społecznościowych i na YouTube. W ramach kampanii powstały spoty o różnej długości – od 30 do 5 sekund – wykorzystujące zaawansowaną technologię CGI, która dodaje produkcjom nowoczesności i dynamiki. Komunikacja obejmie również lokale stacjonarne STS oraz stadiony piłkarskie drużyn sponsorowanych przez markę. Wychodząc poza tradycyjne ramy, STS zaplanował też liczne aktywacje i akcje skierowane do kibiców, przy współpracy z popularnymi influencerami.
Kreacje stworzył zespół STS wraz z Creative CGI Studio Tektura, które odpowiadało również za całą postprodukcję kampanii. Produkcją zajęło się renomowane studio ShootMe. Reżyserem spotów jest Paweł Fabjański, którego kreatywna wizja współgra ze stylem komunikacji, w którym zmierza marka STS.
Kampania „Emocje. Bardziej” to kolejny element nowej, długofalowej strategii komunikacyjnej STS. W kolejnych odsłonach marka jeszcze bardziej zbliży się do swoich klientów, pokazując, co to znaczy być i przeżywać „bardziej” z STS.
Dołącz do dyskusji: STS w nowej kampanii stawia na emocje