Reklama porównawcza: Play kontra pozostali operatorzy
Wystartowała nowa kampania reklamowa sieci komórkowej Play w której operator zestawia ze sobą oferty wszystkich operatorów komórkowych.
- Reklama porównawcza nie jest w Polsce zabroniona. Zestawiliśmy oficjalne ceny publikowane na stronach internetowych operatorów komórkowych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że możemy zostać oskarżeni o nieetyczne działanie. Jednak naszym zdaniem działamy zgodnie z prawem - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play.
Żaden z pozostałych rzeczników prasowych nie odpowiedział na nasze pytania. Nie wiadomo, więc czy szykują jakąś odpowiedź na działania konkurenta.
- Nasze ceny są niższe to fakt, w którym nie ma nic nieetycznego. Zdecydowana większość klientów tak naprawdę nie wie ile naprawdę kosztuje minuta połączenia, często zachęcona do wyboru oferty poprzez jedną z aktualnie promowanych promocji. Postanowiliśmy głośno i wyraźnie o tym powiedzieć - dodał Gruszka.
Kampania, która ma potrwać co najmniej do końca roku prowadzona jest w radiu, głównych stacjach telewizyjnych, prasie i na nośnikach outdoorowych.
Kreację stworzyła agencja Brain, a planem i zakupem mediów zajął się ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Reklama porównawcza: Play kontra pozostali operatorzy