SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rafał Szafraniec odpowie za współpracę z Orange Polska w Value Media

W grudniu do zespołu agencji mediowej Value Media (Group One) w roli business directora dołączył Rafał Szafraniec. Stanął na czele multidyscyplinarnego zespołu pracującego dla Orange Polska od 2022 roku.

Rafał Szafraniec będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, rozwój biznesu klienta, w tym wykorzystanie zaawansowanej analityki, w celu dostarczenia rekomendacji opartych na faktach i precyzyjnych insightach.

Staje na czele dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych wspierających długoterminowy rozwój marki w Polsce.

Szafraniec przechodzi z OMD Group

Rafał Szafraniec w branży mediowej pracuje nieprzerwanie od 2008 roku. Od samego początku związany był z OMD Group, gdzie przeszedł drogę od Media Buyera do Client Development Partnera. Odpowiadał za rozwój biznesowy kluczowych klientów i partnerów agencji. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla brandów z branży: usług (McDonald’s, Uber, Promedica24), finansów (Provident, EFG Polbank), FMCG (Grupa Żywiec – Heineken, Bakoma), technologii (Hewlett-Packard, Sharp), retail (sklepy Komfort), wykończeń wnętrz (Tikkurila, Beckers), automotive (Marubeni Motors), Pharma (Orifarm) czy non-profit (Fundacja Ronalda McDonalda, WWF).  

Specjalizuje się w omnichannelowym planowaniu mediów opartym na badaniach i analizach marketingowych oraz wykorzystaniu innowacyjnych formatów digitalowych w komunikacji marek.

Dołącz do dyskusji: Rafał Szafraniec odpowie za współpracę z Orange Polska w Value Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl