SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Radio szuka agencji do kampanii w internecie

Polskie Radio chce wybrać w przetargu agencję reklamową, która zajmie się jego kampaniami w internecie, w tym w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. 

fot. Dominik Senkowskifot. Dominik Senkowski

Wybrana agencja będzie odpowiadać za zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych dla Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez nadawcę, a także za przygotowywanie analiz dotyczących
jego działań i kampanii reklamowych.

Spółka szacuje, że w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy zleci realizację ok. 75 kampanii reklamowych. W zakresie minimalnym jednak, planowane jest zlecanie co najmniej jednej kampanii reklamowej miesięcznie, tj. 24 kampanie w okresie 24 miesięcy. Polskie Radio zaznacza jednak, że ich faktyczna liczba i częstotliwość będzie zależna od pojawiających się projektów antenowych i pozaantenowych.

Do zadań agencji należeć będzie m.in. opracowywanie, w oparciu o informacje zawarte w briefie, media planów dla kampanii reklamowych w internecie, , wykonywanie koniecznych pod kątem realizacji media planu przeformatowań plików graficznych, przeprowadzanie kampanii reklamowych, pozyskanie do wybranych kampanii reklamowych influencera/influencerów. 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 18 listopada. Ze zwycięską agencją Polskie Radio zawrze umowę na 2 lata.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio szuka agencji do kampanii w internecie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Słuchacz
Szkoda, że obecne ludki w mediach publicznych nie myślą. Paździerz intelektualny... Niby media publiczne to telewizja, radio... A każdy sobie rzepkę skrobie. A może pojawi się wreszcie Ktoś z ikrą i włączy tym prezesidłom mózgi.
odpowiedź
User
Marian
Brawo! Kampanie internetowe, sociale dobry ruch. Przekonajcie jeszcze te prlowskie stacje regionalne!!!
odpowiedź