Pierwsi użytkownicy P4
P4, nowy operator telefonii komórkowej, poinformował, że 10 stycznia br. w Warszawie odbyło się pierwsze spotkanie z uczestnikami pilotażowego programu Nadchodzi4.
Program ten pozwoli 20 000 użytkowników przetestować usługi, oferowane przez P4 jeszcze przed komercyjnym startem firmy na rynku.
1 grudnia 2006 r. firma P4 rozpoczęła rekrutację do największego tego typu programu pilotażowego pod nazwą Nadchodzi4.com, skierowanego do mieszkańców Trójmiasta oraz Warszawy.
Program zainicjowała kampania teaserowa przygotowana przy współpracy agencji: BRAIN i FF Creation (kreacja i wykonanie), MediaCom (zakup mediów) oraz GOH (logistyka). Oprócz reklam prasowych, outdoorowych i radiowych zdecydowano się na niekonwencjonalne i oryginalne formy aktywności reklamowej, np. wydarzenia ambientowe oraz marketing bezpośredni – e-mailing, ulotki i naklejki w klubach, pubach i kawiarniach. Duże zainteresowanie wywołał marketing wirusowy, w postaci krótkich filmów reklamowych zamieszczonych w serwisie YouTube.
Do dnia 10 stycznia, kiedy odbyło się pierwsze spotkanie z kandydatami w stolicy, na stronę www.nadchodzi4.com weszło 915 000 zainteresowanych, 190 000 z nich wypełniło ankietę. 24 000 osób przeszło pomyślnie pierwszy etap rekrutacji i oczekuje na drugi etap weryfikacji - telefon od konsultanta z Call Center.
Dla wszystkich osób, które wypełniły ankietę, a nie zakwalifikowały się do udziału w programie P4 przygotowało dodatkową ofertę, która będzie dostępna po wejściu firmy na rynek:
Możliwość wybrania i zarezerwowania złotego numeru,
50 minut miesięcznie na rozmowy, przez pierwsze 3 miesiące,
Unikalny kontent
Firma P4, z portalem Onet.pl, w ramach programu pilotażowego zaoferowała między innymi ekskluzywny kontent dla wszystkich uczestników programu – są to serwisy internetowe dostępne na wyłączność za pośrednictwem telefonu komórkowego, w tym: OnetBlog, OnetSport, OnetFoto, OnetWideo.
- Po raz pierwszy w Polsce użytkownicy telefonów komórkowych będą mieli szansę wypróbowania unikalnych mobilnych serwisów – podkreśla Jacek Hensler, Chief Marketing Officer firmy P4 Sp. z o.o.
Przez cały czas trwania programu pilotażowego Nadchodzi4 firma P4 będzie zbierać informacje zwrotne od uczestników programu. Wszelkie sugestie i uwagi pozwolą stworzyć jeszcze lepszą ofertę, która wyjdzie naprzeciw oczekiwaniom rynku.
Dołącz do dyskusji: Pierwsi użytkownicy P4