Agata Rajmuniak awansowała w zespole subskrypcji „Wyborczej”
Agata Rajmuniak została zastępczynią dyrektora ds. strategii subskrypcji “Wyborczej”. W nowej roli jest odpowiedzialna za działania operacyjne w kluczowych obszarach dotyczących prenumeraty cyfrowej serwisów internetowych tytułu.
Stanowisko zastępcy dyrektora zespołu strategii subskrypcji to nowa rola w strukturze “Wyborczej”. Agata Rajmuniak przejęła część zadań dyrektora ds. strategii subskrypcji Maksymiliana Salskiego, który odpowiada za cały model subskrypcyjny w “Wyborczej” oraz jego rozwój.
Zobacz: „Wyborcza” wycofuje się z X. „Promuje hejt i dezinformację”
– Obszar subskrypcji przechodzi transformację, rosną oczekiwania czytelników i czytelniczek, zmieniają się ich preferencje, a konkurencja w obszarze treści cyfrowych zaostrza się. Jako lider rynku subskrypcji prasy cyfrowej w Polsce musimy dostosowywać swoją strukturę do nowych wyzwań rynku tak, aby w dalszym ciągu elastyczne i efektywnie reagować na te zmiany. Jestem przekonany, że powierzenie Agacie Rajmuniak odpowiedzialności za wdrażanie strategii i bieżące zarządzanie operacyjne w tym obszarze znacząco usprawni nasze działania – mówi Maksymilian Salski, dyrektor zespołu strategii subskrypcji Wyborcza.pl.
Agata Rajmuniak poprowadzi proces subskrypcyjny w „Wyborczej” oraz pracę zespołów akwizycji subskrybentów indywidualnych i ich utrzymania od strony operacyjnej.
Rajmuniak pracuje w Grupie Agora od 2009 r., a w “Wyborczej” od 2012 r. Zaczynała jako specjalistka od promocji oddziałów lokalnych, zajmowała się też kampaniami radiowymi i telewizyjnymi dla “Wyborczej” oraz digital marketingiem. Od 2021 r. odpowiada za akwizycję w dziale subskrypcji.
Na koniec ub.r. „Gazeta Wyborcza" miała 303,3 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych.
Dołącz do dyskusji: Agata Rajmuniak awansowała w zespole subskrypcji „Wyborczej”