SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OMD i Carat powalczą o budżet Vodafone

Domy mediowe OMD i Carat pozostały w finałowej rozgrywce przetarguna planowanie i zakup mediów dla operatora telefonii komórkowejVodafone.

Z walki o warty 58 milionów funtów brytyjski budżet sieciwyeliminowane zostały natomiast MPG, Universal McCann oraz WalkerMedia - informuje serwis Brand Republic.

Przez ostatnie siedem lat OMD był odpowiedzialny za planowanie izakup mediów dla Vodafone w Wielkiej Brytanii, podczas gdy Caratobsługuje budżet operatora w Irlandii.

To kolejna rywalizacja obu domów mediowych w ostatnim czasie, potym jak OMD pokonał Carat w walce o warty 650 milionów funtówbudżet medialny grupy Renault-Nissan w regionie Europy, BliskiegoWschodu i Afryki (EMEA).

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: OMD i Carat powalczą o budżet Vodafone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl