OMD i Carat powalczą o budżet Vodafone
Domy mediowe OMD i Carat pozostały w finałowej rozgrywce przetarguna planowanie i zakup mediów dla operatora telefonii komórkowejVodafone.
Z walki o warty 58 milionów funtów brytyjski budżet sieciwyeliminowane zostały natomiast MPG, Universal McCann oraz WalkerMedia - informuje serwis Brand Republic.
Przez ostatnie siedem lat OMD był odpowiedzialny za planowanie izakup mediów dla Vodafone w Wielkiej Brytanii, podczas gdy Caratobsługuje budżet operatora w Irlandii.
To kolejna rywalizacja obu domów mediowych w ostatnim czasie, potym jak OMD pokonał Carat w walce o warty 650 milionów funtówbudżet medialny grupy Renault-Nissan w regionie Europy, BliskiegoWschodu i Afryki (EMEA).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: OMD i Carat powalczą o budżet Vodafone