SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

O 15 proc. wzrosły w 2008 r. wydatki na reklamę

W minionym roku reklamodawcy wydali najwięcej pieniędzy na reklamęw telewizji, w gazetach i w magazynach, jednak najbardziej - o 53proc. - wzrosły wydatki na reklamę w kinie - raport portaluWirtualnemedia.pl.

Cennikowe wydatki netto na reklamę w mediach (telewizja, radio,gazety, magazyny, outdoor i kina) wyniosły w 2008 roku 20,2 mld zł,czyli o 15 proc. więcej niż w roku 2007 - wynika z danych firmyExpert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl (danecennikowe netto, bez autopromocji).

W 2008 roku reklamodawcy wydali najwięcej pieniędzy na reklamę wtelewizji (wzrost o 16,7%), w gazetach (wzrost o 5,3 proc.) i wmagazynach (wzrost o 8,2%).

Rok / Miesiąc

I-XII.2007

I-XII.2008

Media

Wpływy [zł]

Wpływy [zł]

Telewizja9 484 000350,00 zł11 070 799336,00 zł
Gazety2 607 660281,00 zł2 747 469812,00 zł
Magazyny2 437 076114,00 zł2 637 983450,00 zł
Radio1 727 642620,00 zł2 088 908399,00 zł
Outdoor1 071 163855,00 zł1 232 736522,00 zł
Kina277 609 506,00zł426 117 463,00zł
Razem17 605 152726,00 zł20 204 014982,00 zł

Dołącz do dyskusji: O 15 proc. wzrosły w 2008 r. wydatki na reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl