SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Medialny budżet Vodafone dla Carat

Dom mediowy Carat wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy Vodafone.

W finałowej rywalizacji o warty około 70 milionów funtów brytyjski budżet firmy, Carat pokonał dom mediowy OMD, który przez ostatnie 12 lat współpracował w tym zakresie z Vodafone. Wcześniej z walki wyeliminowane zostały MPG, Universal McCann oraz Walker Media.

Operator komórkowy wybrał również specjalistyczną agencję Greenlight do kontroli obowiązków związanych z optymalizacją w internetowych wyszukiwarkach.

Carat będzie od 1 kwietnia odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Vodafone w prasie, telewizji i internecie. Z kolei obowiązki w zakresie kampanii outdoorowych nadal należeć będą do wchodzącej w skład holdingu reklamowego WPP Group agencji Kinetic.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Medialny budżet Vodafone dla Carat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl