„Kilometry wrażeń” reklamują rowery Romet (wideo)
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca rowery Romet. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kilometry wrażeń”, przygotowały firmy S4 i Starcom.
W kampanii Rometu prezentowane są rowery tej marki z serii City, MTB, Trekking i Junior.
Reklamy informują, że w sklepach Romet Partner dostępne są także skutery i motocykle. Hasło główne akcji brzmi „Kilometry wrażeń”.
Kampania jest prowadzona od 10 kwietnia w telewizji (stacje główne i tematyczne z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz internecie (Onet.pl, serwisy sportowe i kobiece Grupy Gazeta.pl).
Kreację reklam i strategię działań przygotowała agencja S4, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Kilometry wrażeń” reklamują rowery Romet (wideo)