Wpływy Big Picture wzrosły o 29 proc., zysk zmalał do 723 tys. zł
Agencja public relations Big Picture zanotowała w ubiegłym roku 4,96 mln wpływów sprzedażowych. Zysk spadł z 1,04 mln zł do 722,9 tys. zł.
Przychody agencji Big Picture wyniosły w 2018 roku 4,96 mln zł, w porównaniu do 3,82 mln zł - wynika ze sprawozdania, jakie władze firmy złożyły w KRS. To wzrost o 29,4 proc. rdr.
Wpływy sprzedażowe firmy w całości pochodziły z usług public relations. Te krajowe wzrosły w skali roku z 3,7 do 4,87 mln zł, a z zagranicy zmalały ze 127,3 do 91,7 tys. zł.
Zysk netto agencji spadł z 1,04 mln zł w roku 2017 do 722,9 tys. zł rok później.
Koszty operacyjne wzrosły w skali roku o 52,4 proc. - z 2,77 mln zł w roku 2017 do 4,22 mln zł w roku 2018. Wydatki na usługi obce wzrosły z 1,78 mln zł w roku 2017 do 2,99 mln zł rok późnej. Na wynagrodzenia przeznaczono w ubiegłym roku 627,4 tys zł (rok wcześniej było to 400,8 tys. zł).
Liczba pracowników stałych wzrosła z jedenastu w 2017 roku do szesnastu w ub.r.
95 proc. udziałów Big Picture ma Hanna Waśko, a 5 proc. - spółka Big Picture z o.o. Zeszłoroczny zysk został w całości wypłacony wspólnikom.
Big Picture pracuje dla takich klientów jak Coca-Cola, KSW, Herbapol, Durex, Carlsberg Polska, Nespresso.
Dołącz do dyskusji: Wpływy Big Picture wzrosły o 29 proc., zysk zmalał do 723 tys. zł