SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W Ciechocinku stanie Biedronka 2.0

13 grudnia w Ciechocinku zostanie otwarty sklep Biedronki w standardzie 2.0. Osobne strefy wydzielono w nim dla poszczególnych grup produktów oraz artykułów w promocyjnych cenach. Nie zabraknie też rozwiązań proekologicznych.

Biedronka w nowym formacie ma 750 m2 powierzchni, pięć kas i parking z 64 miejscami postojowymi.

- Obecnie już około 2,5 tys. spośród 2850 sklepów Biedronka funkcjonuje w layoucie 2.0, z czego ponad 200 placówek zostało wyremontowanych i otwartych w nowym layoucie w pierwszych trzech kwartałach tego roku. Koncept ten został wprowadzony w 2017 r. i jest wdrażany na bieżąco w nowych i modernizowanych placówkach naszej sieci - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Szymon Sochacki, dyrektor marketingu operacyjnego w Jeronimo Martins Polska.

Koncept 2.0 - wygoda dla klientów

Koncept 2.0 zakłada optymalizację ustawienia produktów, bardziej przystępną dla klientów. Wydzielono strefy np. z pieczywem, owocami i warzywami czy kosmetykami. Osobno oznaczone są także moduły z promocjami.

Żółte i białe etykiety odnoszą się do produktów znajdujących się w stałej ofercie („Wciąż w ofercie”), zielone zarezerwowane są dla nowości („Nowe w tym tygodniu”), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!”), w tym także te znajdujące się w ofercie czasowej i artykuły niespożywcze.

W tym koncepcie zastosowano oświetlenie LED wykorzystujące m.in. przyjazny dla środowiska gaz naturalny CO2,. W przypadku chłodziarek i zamrażarek zastosowano gaz propan.

Biedronka to największy detalista działający w Polsce, ma ponad 2820 sklepów w ponad 1000 miastach i miejscowościach.

Dołącz do dyskusji: W Ciechocinku stanie Biedronka 2.0

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
HA HA HA
Przecież w Biedronce jest zawsze bajzel i hałdy rozwalonego towaru... Nigdy nie dogonią Lidla jeśli chodzi o jakość obsługi w kategorii dyskont.
0 0
odpowiedź
User
Hans
Przecież w Biedronce jest zawsze bajzel i hałdy rozwalonego towaru... Nigdy nie dogonią Lidla jeśli chodzi o jakość obsługi w kategorii dyskont.

Jawohl Herr Obersturmbannführer.
0 0
odpowiedź
User
merti
Żaden z wielkich nie wpadł jeszcze że oszczędności na prądzie w sklepach mogą iść w miliony złotych...
Co trzeba zrobić
0 0
odpowiedź