SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2 sierpnia rusza radiowa Czwórka

W poniedziałek Polskie Radio Euro zacznie nadawać jako Program 4 Polskiego Radia – Czwórka. Zmiana ma na celu ujednolicenie nazewnictwa używanego przez programy Polskiego Radia.

Modyfikacja nazwy – z Polskiego Radia Euro na Polskie Radio Czwórka – jest konsekwencją nazewnictwa pozostałych anten Polskiego Radia.  - W oficjalnych dokumentach Czwórka , niezależnie od nadanej nazwy handlowej , zawsze funkcjonowała jako Program 4, dlatego zmiana ta nie powinna budzić niczyjego zdziwienia – mówi Krzysztof Łuszczewski, dyrektor  redaktor naczelny Programu 4 Polskiego Radia.

Zmianie nazwy towarzyszy także zmiana identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp, w barwach czarno-żółtych ma symbolizować dynamizm i ofensywność. Target Czwórki pozostaje bez zmian. Programu 4 adresuje swój program do ludzie w wieku 20-40 lat. Nie zmieni się także oferta programowa.

Rebrandingowi towarzyszyć mają letnie akcje antenowe. Pierwszym projektem po zmianie nazwy będzie letnia akcja na wybrzeżu bałtyckim pod hasłem „Wielkie plażowanie”. W planach są także odwiedziny w największych miastach, gdzie Czwórka zaprezentuje się bezpośrednio jej dotychczasowym fanom i potencjalnym nowym odbiorcom. W ramach akcji „Czwórka w wielkim mieście” dziennikarze Programu 4 zdradzą słuchaczom „tajemnice dobrej zabawy i rozrywkowy potencjał polskich metropolii”.

Dołącz do dyskusji: 2 sierpnia rusza radiowa Czwórka

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
antti
Pomysł zmiany nazwy programu to rewelacja. Tylko to i tak nie pomoże i nie przyczyni się do wzrostu audytorium. Po prostu ten program jest zbędny i kontynuując jego nadawanie marnuje się pieniądz podatników. Z czterech programu radia publicznego przynajmniej jeden należąło zlikwidowac już dawno i zaoszczędzone środki przeznaczyc na pozostałe porgramy.
odpowiedź
User
miki
Proponuję natychmiastowy i ekspresowy wzrost zasięgu nadawania.
Najbliższe nadajniki mam 150 km od domu!
Ciekawostka: w Kołobrzegu Radio Euro - Czwórka nadaje ale już 9 km dalej jest problem z zasięgiem :) Antenę w odbiorniku drutem musiałem "wzmacniać".
Słaby zasięg słaby a to niby Polskie Radio.
odpowiedź
User
qwert
Kolejny bezsensowny rebranding,. wyrzucanie publicznych pieniedzy na radio nadajace bez zasiegu, nie wiadomo po co, nie wiadomo dla kogo. A pomyslec ze jeszcze kilka lat temu za czasow Pawła Sito\ Kamila Dąbrowy mieliśmy małe, polskie Radio One.
odpowiedź