Zmiany w MPG
MPG mianuje nowego country manager'a w Polsce
Jacek Dzięcielak został nowym CEO MPG w Polsce i będzie odpowiedzialny za wszystkie firmy wchodzące w skład MPG działające w Polsce tj. Media Planning Sp. z o.o. oraz Media Contacts Sp. z o.o., którym zarządzał do tej pory.
Iwona Dynowska, dotychczasowy CEO Media Planning Poland, po trzech i pół roku zarządzania Media Planning, została powołana na nowo utworzone stanowisko Prezydenta MPG Poland.
Przed rozpoczęciem pracy dla MPG w 2001, Jacek Dzięcielak zajmował stanowisko Dyrektora Marketingu w Cezex Sp z o.o., po czym podjął się utworzenia agencji Media Contacts, dywizji MPG wyspecjalizowanej w kampaniach w Internecie, dzisiaj wiodącej agencji tego typu w Polsce.
"Jest to bardzo poważne wyzwanie po 2,5 roku, jakie spędziłem rozwijając działalność Media Contacts. Zdecydowanie na rynku polskim jest miejsce na kolejną silną i sprawną agencję - Media Planning. Pozycja agencji budowana będzie w oparciu o nowe narzędzia jakie zostały sieciowo wprowadzone w MPG. Ich wprowadzenie w Polsce przyczyni się do budowy silnej przewagi nad konkurencją z jednej strony, ale co najważniejsze umożliwi dostarczanie namacalnych korzyści klientom, co będzie widoczne w postaci zwiększonego zwrotu z inwestycji mediowych."- powiedział Jacek Dzięcielak.
Mianowanie Jacka Dzięcielaka pokazuje zaangażowanie MPG w dalszy rozwój działalności operacyjnej na rzecz klientów zarówno globalnych jak i lokalnych, co również jest widoczne w postaci ekspansji geograficznej MPG. MPG w Polsce obsługuje takich klientów jak Inteligo, Peugeot, Leader Price, Wienerberger, Orbis i Durex. Maria Luisa Francoli, CEO Media Planning Network powiedziała: "Jest nam bardzo miło powitać Jacka w jego nowej roli. Jego międzynarodowe doświadczenie i spojrzenie na media, jak również na rozwój biznesu będzie bardzo ważne w rozwijaniu działalności MPG w Polsce oraz jego wzroście."
Globalna, sieciowa struktura należąca do Havas, światowego lidera w dziedzinie komunikacji. MPG zarządza zintegrowaną komunikacją mediową, świadcząc takie usługi jak doradztwo marketignowe i mediowe, startegia mediowa, planowanie i kupowanie mediów, badania rynku oraz pomiar skuteczności reklamy.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w MPG