Zmiany w dziale opakowań Schulza
Dział opakowań Schulza zatrudnia dwie nowe osoby
Jednocześnie zmienia się szef tego działu. Agencja rozwija dział, by sprostać coraz większym i ambitniejszym zamówieniom takich klientów, jak Colgate, Frosta, czy Tesco.
Nowym kierownikiem jest Grzegorz Mieszkowski, dotychczas account manager obsługujący Tesco i Colgate Palmolive. Zastępuje Monikę Piechotę, która odchodzi z firmy. - Grzegorza cenią klienci, wykazał się doskonałą współpracą z wymagającymi partnerami - mówi prezes Schulza, Robert Zarański. Mieszkowski od 7 lat pracuje na stanowiskach menedżerskich.
Dla odchodzącej Moniki Piechoty Schulz był pierwszym miejscem pracy. Odchodzi, by nabrać nowych doświadczeń. Jak mówi, nadal chce pracować w komunikacji rynkowej, ale nie ma jeszcze sprecyzowanych planów.
Nowe osoby w Schulzu to operatorzy DTP: Piotr Szymanowicz i Krzysztof Podsada. Ich zatrudnienie wiąże się z rosnącym popytem na usługi Schulza. Szymanowicz pracował wcześniej w wydawnictwie Bauer, a Podsada - w drukarni i studiu garficznym Copy 2000.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale opakowań Schulza