Zmiany strukturalne w agencji Schulz
Do Agencji Reklamowej Schulz przychodzą nowi pracownicy
Zmiany personalne to wstęp do restrukturyzacji agencji. Przed Schulzem stoją bowiem wyzwania światowego rynku. M.in. kontrakt z Colgate skłonił firmę do powiększenia działu opakowań.
Wyodrębnił się również - jako nowa jednostka w firmie - dział opakowań. Ma strukturę "agencji w agencji" - z własnymi accountami, działem DTP i kreacji - liczy w sumie 8 osób. Kieruje nim Monika Piechota, dotychczas account, obsługujący m. in. Tesco. Dział opakowań przyjmuje dwóch nowych operatorów DTP. Pracują obecnie nad wielkim europejsko-azjatyckim zleceniem dla Colgate Palmolive.
Iwona Machowska, od miesiąca dyrektor handlowy, stworzyła zupełnie nowy Dział Handlowy, skupiający dział obsługi klienta, stworzony od podstaw dział new business i komórkę PR. Niedługo firmę zasili dwójka nowych sprzedawców.
PR-owcem Schulza został Krzysztof Śpiewla, absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UJ, wiceprezes Stowarzyszenia PRactive, świadczącego usługi PR dla organizacji non-profit.
- Celem zmian jest przede wszystkim polepszenie jakości obsługi klienta, a także wykorzystanie strategicznych i kreatywnych możliwości agencji - mówi Iwona Machowska.
Działaniami Schulza kieruje hasło "Zmieniamy konsumentów w klientów". Agencja kreuje nastawienie do marki, z myślą nie tylko o wzroście sprzedaży, ale i o jej dalszej przyszłości. Tworzy środowisko, które pracownicy nazywają "Brand Friendly" - ludzi o wysokich kwalifikacjach, traktujących markę klienta jak swoją własną.
Dołącz do dyskusji: Zmiany strukturalne w agencji Schulz