"Zawody" - kampania LU Petitki Wafelki
Marka LU Petitki kontynuuje poszerzanie oferty produktowej, wchodząc w nowy segment wafli familijnych
Marka LU Petitki kontynuuje poszerzanie oferty produktowej, wchodząc w nowy segment wafli familijnych. Kampania reklamowa, którą przygotowała agencja Euro RSCG New Europe ma na celu zbudowanie świadomości marki LU Petitki Wafelki w nowej kategorii oraz przedstawienie unikalnych cech produktu wyróżniających go spośród konkurencji.
Głównym przekazem kampanii jest podkreślenie faktu, że LU Petitki Wafelki są dłuższe od innych wafelków i tak smaczne, że same znikają w ustach.
30-sekundowa reklama "Zawody", która rozpoczęła się 10 października w zabawny sposób podkreśla atrybuty nowych LU Petitek Wafelków. Ich wyjątkowa długość inspiruje do zabawy. Cała rodzina może czerpać z tego radość. Stąd też pomysł reklamy przedstawiający rodzinne zawody w jedzeniu pysznych długich wafelków na czas. Reklama utrzymana jest w spontanicznym, dynamicznym i rodzinnym tonie. Na uwagę zasługuje interesujący sposób wykorzystania efektów dźwiękowych. Kampania wystartowała 10 października i wykorzystano w niej telewizję (Polsat, TVP, TVN). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Com.
Dołącz do dyskusji: "Zawody" - kampania LU Petitki Wafelki