SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Zawody" - kampania LU Petitki Wafelki

Marka LU Petitki kontynuuje poszerzanie oferty produktowej, wchodząc w nowy segment wafli familijnych

Marka LU Petitki kontynuuje poszerzanie oferty produktowej, wchodząc w nowy segment wafli familijnych. Kampania reklamowa, którą przygotowała agencja Euro RSCG New Europe ma na celu zbudowanie świadomości marki LU Petitki Wafelki w nowej kategorii oraz przedstawienie unikalnych cech produktu wyróżniających go spośród konkurencji.

Głównym przekazem kampanii jest podkreślenie faktu, że LU Petitki Wafelki są dłuższe od innych wafelków i tak smaczne, że same znikają w ustach.

30-sekundowa reklama "Zawody", która rozpoczęła się 10 października w zabawny sposób podkreśla atrybuty nowych LU Petitek Wafelków. Ich wyjątkowa długość inspiruje do zabawy. Cała rodzina może czerpać z tego radość. Stąd też pomysł reklamy przedstawiający rodzinne zawody w jedzeniu pysznych długich wafelków na czas. Reklama utrzymana jest w spontanicznym, dynamicznym i rodzinnym tonie. Na uwagę zasługuje interesujący sposób wykorzystania efektów dźwiękowych. Kampania wystartowała 10 października i wykorzystano w niej telewizję (Polsat, TVP, TVN). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Com.

Dołącz do dyskusji: "Zawody" - kampania LU Petitki Wafelki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl