SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z koniem 'po ludzku'

'Ratuj i Raduj' - pod tym hasłem Fundacja Pegasus rozpoczęła ogólnopolską akcję społeczną na rzecz humanitarnego traktowania koni

Pierwszy etap kampanii - akcja plakatowa w pociągach Inter i Eurocity - potrwa od 22 grudnia 2004 do lutego 2005 r.

Plakaty informujące o działalności Fundacji Pegasus zamieszczone zostały w przedziałach I i II klasy pociągów Inter i Eurocity podróżujących na międzynarodowych trasach tj. Warszawa - Wiedeń, Warszawa - Budapeszt, Warszawa - Praga, Warszawa - Berlin. Nieodpłatną ekspozycję plakatów w pociągach zapewniła firma Metromedia (www.metromedia.pl) odpowiedzialna za zarządzanie powierzchnią reklamową w pociągach i warszawskim metrze. - "Inicjatywa Fundacji Pegasus to nie tylko niesienie pomocy zwierzętom, ale także pomaganie dzieciom, które potrzebują hipoterapii. Cieszymy się, że moglismy wziąć udział w tak szlachetnym przedsięwzięciu. Mamy nadzieję, że nasza postawa zainspiruje inne firmy, które zechcą wesprzeć Fundację" - mówi Łukasz Łazarewicz z dyrektor ds. handlowych Metromedia.

Akcja plakatowa zostanie przeprowadzona w okresie świątecznym, bowiem w tym czasie natężenie ruchu kolejowego wzrasta niemal trzykrotnie. -"Dzięki tak zaplanowanej czasowo kampanii tysiące podróżujących będzie mogło dowiedzieć się istnieniu i działalności Fundacji Pegasus. Mam nadzieję, że wielu z nich przyłączy się do naszych działań. Gorąco zachęcamy do uczestnictwa w kolejnych etapach kampanii oraz wsparcia akcji" - mówi Joanna Bochniarz-Urbańska, Prezes Fundacji Pegasus.

Przygotowaniem 1000 plakatów zajęło się Studio Grafiki Reklamowej Obserwacje (www.obserwacje.pl), dołączając w tym samym do grona partnerów Fundacji Pegasus. - "Bardzo nas cieszy, że wzięliśmy udział w akcji zwiększającej wrażliwość społeczeństwa na realnie istniejące problemy. Takie inicjatywy zawsze zasługują na wsparcie." - mówi Łukasz Gumowski, Dyrektor Zarządzający Studia Obserwacje.

Obsługę ogólnopolskiej akcji w zakresie komunikacji zapewnia Rowland Communications.

Dołącz do dyskusji: Z koniem 'po ludzku'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl