SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

x-kom inwestuje w markę Quebonafide

Sklep z elektroniką x-kom inwestuje w spółkę Chai Group, która produkuje napoje, kremy i lody MISS TI 蒂小姐. Jednym z pomysłodawców marki i jej współwłaścicielem jest Kuba Grabowski, szerzej znany, jako Quebonafide.

Kwota inwestycji pozostaje objęta tajmnicą.

- Widzę duży potencjał w sektorze FMCG, a zwłaszcza w tych nietypowych produktach, których nie spotykamy na co dzień na sklepowych półkach. Osobiście jestem fanem pobudzającego efektu MISS TI 蒂小姐 Matcha Latte oraz zniewalającego smaku lodów Mochi. Wprowadzamy do portfolio naszych spółek kolejne kategorie produktów, aby różnicować ofertę. Chcemy jednocześnie czerpać doświadczenia z innej branży, jak również doprowadzić do kolaboracji pomiędzy obiema firmami - mówi Michał Świerczewski - prezes grupy x-kom.

Produkty MISS TI 蒂小姐 można znaleźć w sklepach sieci Aldi, Biedronka, Carrefour, Frisco, Kaufland, Lidl, Shell oraz Żabka.

Pod marką Miss Ti powstają napoje Matcha Latte i Milk Tea, na bazie wysokiej jakości herbat azjatyckiego pochodzenia.

Dołącz do dyskusji: x-kom inwestuje w markę Quebonafide

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M
Jakościowo lepsze niż produkty innych ? Dopłacanie za znaczek, a kto niby jest grupą docelową...owieczek do strzyżenia ? :>
0 0
odpowiedź