Wyzwanie dla agencji mediowych
Discovery Adventure Challenge zakończone
Agencja OMD z Danii wygrała tegoroczny Discovery Adventure Challenge, jedną z najtrudniejszych rozgrywek sportowych, w której wzięły udział łącznie 62, 3 - osobowe drużyny, reprezentujące domy mediowe z Polski, Niemiec, Rumunii, Holandii, Danii, Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii.
Discovery Adventure Challenge jest wydarzeniem sportowym, przygotowanym specjalnie dla agencji reklamowych z całej Europy. Zawody trwają cały dzień. Uczestniczące w nich zespoły muszą wykonać szereg skomplikowanych zadań, wymagających odporności fizycznej i psychicznej. Wśród nich jest wspinaczka, wyścig rowerowy, strzelanie z łuku, zawody na linie, przeprawianie się przez rzekę oraz pełne zaskakujących zdarzeń poszukiwanie skarbu. Zespoły koedukacyjne, uzbrojone jedynie w kompas i mapę samodzielnie decydują o tym, w jakiej kolejności będą wykonywały poszczególne zadania.
Tegoroczna edycja Discovery Adventure Challenge była już piątą z kolei. Jednakże po raz pierwszy ta fascynująca rozgrywka sportowa odbyła się bez wcześniejszych eliminacji lokalnych. W tym roku kilkadziesiąt 3-osobowych załóg z całej Europy, w tym 13 drużyn z Polski, wyjechało do Chorwacji, by w dniach 10-12 października stanąć do bezpośredniej walki o główną nagrodę - trekking w Wenezueli.
Katarzyna Kieli, Country Manager Poland and CEE powiedziała, "W tym roku Discovery Adventure Challenge był bardzo wyczerpujący, ale i niezwykle ekscytujący. Zmieniliśmy formułę rozgrywek, zrezygnowaliśmy z eliminacji lokalnych, dzięki czemu więcej drużyn stanęło do bezpośredniej walki o nagrodę główną. Discovery Adventure Challenge dostarczyło nam przez to jeszcze więcej wrażeń i rozrywki. Każda z załóg wykazała się determinacją i odwagą. Cały czas kibicowaliśmy drużynom z Polski i cieszymy się, iż wszyscy bardzo dobrze się bawili."
Pierwsze miejsce wśród załóg polskich, a jedenaste w ogólnej klasyfikacji, zajął zespół Media Group, w składzie: Monika Reks, Łukasz Lasota i Krzysztof Pelka. Druga wśród drużyn z Polski uplasowała się ekipa domu mediowego Mediacom, zajmując 14 miejsce, a trzecia z kolei drużyna Starcom, która zajęła ostatecznie 23 miejsce.
Dołącz do dyskusji: Wyzwanie dla agencji mediowych