SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wysokieobcasy.pl w nowej wersji z newsletterem, sondażami i „tekstami wszech czasów”

Serwis internetowy dodatku „Wysokie Obcasy” do „Gazety Wyborczej” (Agora) został udostępniony w nowej wersji. Pojawiły się w niej nowe treści (m.in. cykl „Teksty wszech czasów” i sondaż „Liczymy się z Polkami”) oraz dodatkowe funkcjonalności (m.in. newsletter).

W nowej odsłonie serwisu Wysokieobcasy.pl będą publikowane nie tylko artykuły z papierowych wydań tego magazynu (reportaże, wywiady o pracy, psychologii i seksie, artykuły sylwetkowe o niezwykłych kobietach), lecz także dodatkowe treści: teksty o zdrowiu i urodzie, kulinariach oraz modzie. Będą też nowe cykle redakcyjne, m.in. „Teksty wszech czasów” (najlepsze wywiady, reportaże i portrety) i publikowany raz w tygodniu sondaż „Liczymy się z Polkami”. W serwisie znajdzie się również archiwum papierowych wydań „Wysokich Obcasów”.

Na stronie wprowadzono funkcję „Dokończ czytanie” (automatycznie zapamięta, w którym miejscu czytelnik skończył przeglądać artykuł, co ułatwi mu powrót do tekstów w przyszłości) oraz newsletter. Odświeżono graficznie strefę komentarzy oraz umożliwiono wysyłanie wiadomości z serwisu bez potrzeby logowania się do poczty e-mailowej (ma to zapewnić łatwy, bezpośredni kontakt z redakcją).

Cały serwis ma nowy layout utrzymany w lifestyle’owej, magazynowej stylistyce. Zmiany objęły także wersję mobilną strony, której wygląd jest spójny z wersją na komputery.

Wcześniej nową wersję Wysokieobcasy.pl testowało kilkaset czytelniczek, przesyłając swoje uwagi co do funkcjonalności, wyglądu i treści serwisu. Redesign witryny przygotowała i wdrożyła agencja Artegence.

Szefową strony Wysokieobcasy.pl jest Dorota Goluch, a redaktor naczelną serwisu i całego dodatku „Wysokie Obcasy” od maja br. jest Aleksandra Klich.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. wszystkie strony Grupy Gazeta.pl zanotowały 16,12 mln realnych użytkowników, 608,7 mln odsłon oraz 9 minut i 27 sekund średniego czasu korzystania dziennie przez odwiedzającego.

Natomiast według danych ZKDP w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 87 231 egz., o 19,1 proc. mniej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Wysokieobcasy.pl w nowej wersji z newsletterem, sondażami i „tekstami wszech czasów”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andre
Należy jednak zaznaczyć, że strona nie jest w ogóle responsywna. Przynajmniej pod Chrome i Operą.
0 0
odpowiedź
User
Komentarz
Należy jednak zaznaczyć, że strona nie jest w ogóle responsywna. Przynajmniej pod Chrome i Operą.

U mnie działa.
0 0
odpowiedź